A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 99 (1968-1984)

99 2,0 turbo 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kutyap×cs alakú kipufogó

Szöveges ítélet

El?tte volt már 2 Saab 900 og-m turbó nélkül. Most Pözsóról váltottam megint Saab-ra.

Elfogult vagyok a régi Saabokkal kapcsolatban, egyszer?en tetszenek (mégha a coupé kasztni egyik elterjedt gúnyneve a "csótány", szerintem akkor is szép formája van) Ez is coupé. A hátsó fejtámlák miatt hátrafelé kilátni lehetetlenség, és mivel még nem szoktam meg a kis pözsó után a méretet, nem tudom hol a vége az autónak.
A kasztni egyébként bombabiztos, nem nyikorog, nem zörög semmi, a menetszél nem lebegteti a motorháztet?t, a tet?ablak nyitva sem csap orkán erej? zajt menet közben. Rozsda egyel?re nincs.

A motor... a motort mindenkinek ki kéne próbálnia :) nagyon szép az alapjáratot kísér? kipufogó hang és pörgetve is gyönyör?en simán jár. A turbó olyan 2500-tól kezd tolni, de 3000 fölött jön meg minden ló. Az el?z? pözsómnak kinyomtam a szemét is ha el?zni akartam, illetve az érdi emelked?n fohászkodtam, nehogy beérjek egy kukásautót, mert az életben nem el?zöm meg. A turbóval természetes dolog az el?zés, nagyon biztonságos, nem kell izgulni mert kb öt másodpercig tart bármit megel?zni (normál tempónál). A fogyasztás kb. 9-10 liter, a kötelez?je évi 7500 ft a kora miatt.

A futóm?ben a sok állás miatt elrozsdásodott hátsó lengéscsillapítók három nap különbséggel eltöredeztek, amiket javítani kellett (gyári nincsen hozzá jelenleg). Azóta kafa. Az els?ket is le kell majd cserélni.

Igaz hogy át lett festve egy korábbi tulaj által bíborvörösr?l pirosra, de legalább szép szín? piros lett, nem olyan mint egy nyalóka. Vissza fogja nyerni a régi színét, de ez egy kés?bbi projekt lesz.

Ha el is adom majd, nehéz szívvel fogom, mert ez az eddigi kedvenc autóm.

Hibalista

- Az autót mozgásképttelen állapotban vettem meg. Cserélve lett a hengerfej, a turbó, bemelegedés szabályzó, ezer apró szerelvény, javítva lett a kormánym?, a kárpit, a lengéscsillapítók hátul.. ha jól emlékszem, ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Lacibá Érden. Nincs amit ne tudnának megcsinálni, korrekt, segít?kész, megbízható, csak hozzá viszem az autóimat.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1978
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 205 Következő autója? Sonett
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 99 1968 (1977 - 1984)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s