A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autós népítélet / Saab / 99 (1968 - 1984)

Ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell / Évjárat Időpont Hossz Km Ítélet Ért.
Az összes ítélet egy oldalon

A Totalcar tesztjei a típusról:

  • A második Gudmund-projekt
    1968-es bemutatásával debütált a papucsforma, ami 25 évig összetéveszthetetlenné tette a Saabokat. A Saabnál a Gudmund-projekt névre keresztelt fejlesztés eredményeképp született az első kétajtós, lépcsőshátú 99-es.
  • Saab 460 000 000 forintért.
    Nem kell szomorkodni. Ha valaki véletlenül elmulasztotta a 2002-es Detroi Motor Show-n megnézni az új 9-3x prototípust, az a napokban behozhatta vétkes mulasztását. A Saab hivatalos márkaképviseletének Váci úti szalonjában egy szerencsés véletlen következtében még ezen a héten szerdáig megtekinthető az ideiglenesen hazánkban állomásozó 9-3x.
  • Galaktikus lopakodó a hóban
    A Lexus még odébb van, de az Audit mindjárt beéri? Az új Saab 9-5 megmentheti a márkát, sőt, belemarhat pár konkurensbe is.
A típus népítéleteinek átlaga: 7,6

Saab 99 1968 Saab 99 1968

Kapcsolódó anyagok
  • Frontális és oldalsó ütközésvédelem
  • Gázolási rizikófaktor
  • Gyermekbiztonsági védelem

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s