?t vezetve megsz?nik a külvilág
Szöveges ítélet
Miért éppen SAAB? Hajtottam, gyilkoltam már néhány autót. De ez más. Mindenekel?tt azért, mert nem az enyém. Az asszonynak vettem. A második gyereket már nemigen lehetett betenni a corsába, ami szegény fullos volt ugyan, de csak háromajtós, és hát valljuk be, azért mégsem egy családi autó. SAABolcs más. A harmadik gyerek is befér mögénk. Persze mindegyik szigorúan gyerekülésben, mert hülyén érezném magam, ha egy alapvet?en a biztonsága miatt vett kocsiból a bekötetlen lányaim kirepülnének valami idióta miatt, aki mondjuk, elnézte a macisajttáblát oszt kigurult elénk... (Ja és állandóan benne van egy fullos kétfunkciós babakocsi is, mert simán elfér.) Apropó biztonság! Azért az az övcsattcsere fájt. Hátsó ülésen 120 000 km alatt?! Nem taxisé volt, ügyvédé. Aztán egyszer kölcsönadtuk a sóginak, sielni az Alpokba. Volt képe azzal hazajönni, hogy azért az ? Superb autója a kanyarban 180-nál szuperebbül fekszi az utat. Nos a saabról pedig nem ugranak le a müanyag elemek és nem nyöszörög az utastér sem. Vajpuha b?r. Jó illatú. Faberakás. Nekünk nem ódivatú. Ja és ott a kanyart mi csak 150-nel vesszük. A tempomat a féket azért nem kapcsolja ki, lehet lassítani, ha úgy hozzák az ívek. A fogyasztás kicsit soknak tünhet, a menet azonban 85%-ban f?városi szotyorgás, és a maradék 15% autópálya, mondjuk a megengedett tempó másfélszeresével. Még sosem fogyasztott ennél többet, általában 10,2liter/100km-t mutat a m?szer. Eddig tetettem bele tolatóradart, 6- lemezes CD-váltót. A kipörgésgátlón még gondolkozom... bár lehet, hogy megtanulom én is vezetni, legalább olyan jól, mint az asszony. Akkor talán odaadja a kulcsot, ha együtt megyünk. (Az új 9-3-at is vittem már rövid tesztre, de utálom, hogy lépcs?s hátú lett.)
ui.: Ha meglelem valamelyik CD-n feldobok még egy sokkoló képet ami, segít megérteni, miért döntöttem a SAAB 9-3 mellett.
Hibalista
- hátsó ülés biztonsági öv csatt,
- középs? kipuffogó dob kilyukadt,
- mínusz 10 fok alatt fékezéseknél a lökésgátlók nyöszörögnek, de 3km után (meleg motortérnél) elhallgatnak.
Ide hordtam szervizbe
Egy barátom szervizeli, aki igazi profi ebben a márkában.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Minek hordanám máshova?
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 97000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra Caravan | Következő autója? | Saab 95, Volvo XC70, |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
