A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 2.0T SE 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

?t vezetve megsz?nik a külvilág

Szöveges ítélet

Miért éppen SAAB? Hajtottam, gyilkoltam már néhány autót. De ez más. Mindenekel?tt azért, mert nem az enyém. Az asszonynak vettem. A második gyereket már nemigen lehetett betenni a corsába, ami szegény fullos volt ugyan, de csak háromajtós, és hát valljuk be, azért mégsem egy családi autó. SAABolcs más. A harmadik gyerek is befér mögénk. Persze mindegyik szigorúan gyerekülésben, mert hülyén érezném magam, ha egy alapvet?en a biztonsága miatt vett kocsiból a bekötetlen lányaim kirepülnének valami idióta miatt, aki mondjuk, elnézte a macisajttáblát oszt kigurult elénk... (Ja és állandóan benne van egy fullos kétfunkciós babakocsi is, mert simán elfér.) Apropó biztonság! Azért az az övcsattcsere fájt. Hátsó ülésen 120 000 km alatt?! Nem taxisé volt, ügyvédé. Aztán egyszer kölcsönadtuk a sóginak, sielni az Alpokba. Volt képe azzal hazajönni, hogy azért az ? Superb autója a kanyarban 180-nál szuperebbül fekszi az utat. Nos a saabról pedig nem ugranak le a müanyag elemek és nem nyöszörög az utastér sem. Vajpuha b?r. Jó illatú. Faberakás. Nekünk nem ódivatú. Ja és ott a kanyart mi csak 150-nel vesszük. A tempomat a féket azért nem kapcsolja ki, lehet lassítani, ha úgy hozzák az ívek. A fogyasztás kicsit soknak tünhet, a menet azonban 85%-ban f?városi szotyorgás, és a maradék 15% autópálya, mondjuk a megengedett tempó másfélszeresével. Még sosem fogyasztott ennél többet, általában 10,2liter/100km-t mutat a m?szer. Eddig tetettem bele tolatóradart, 6- lemezes CD-váltót. A kipörgésgátlón még gondolkozom... bár lehet, hogy megtanulom én is vezetni, legalább olyan jól, mint az asszony. Akkor talán odaadja a kulcsot, ha együtt megyünk. (Az új 9-3-at is vittem már rövid tesztre, de utálom, hogy lépcs?s hátú lett.)
ui.: Ha meglelem valamelyik CD-n feldobok még egy sokkoló képet ami, segít megérteni, miért döntöttem a SAAB 9-3 mellett.

Hibalista

- hátsó ülés biztonsági öv csatt,
- középs? kipuffogó dob kilyukadt,
- mínusz 10 fok alatt fékezéseknél a lökésgátlók nyöszörögnek, de 3km után (meleg motortérnél) elhallgatnak.

Ide hordtam szervizbe

Egy barátom szervizeli, aki igazi profi ebben a márkában.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Minek hordanám máshova?

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Astra Caravan Következő autója? Saab 95, Volvo XC70,
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s