Szeretett S(z)aabunk!
Szöveges ítélet
A második Saabom, elötte 900 NG volt. Azzal 90000 km-et mentem, jó volt az is, de a klímát és a turbót kellett javítani. Ezért a második autó sima 136 lóerös aszferikus lett, légkondi nélkül. Nem bántam meg! Nem megy úgy, mint akár az LPT, de hihetetlenül megbízható! Soha nem kellett félelemmel beülni a volán mögé! Most vettem meg a következót, ami szintén Saab, az új 9-3-as. Ez persze sokkal csendesebb és modernebb, de félek nem lesz olyan hűséges, mint az "öreg". Nem is váltunk meg tőle, a lányomék örömmel vették birtokba, még remélhetőleg sokáig családtag lesz!
(Ja és a sokat emlegetett vezérléscserére se került sor sem 150000-nél, sem később!)
Hibalista
- 142000-nél két ékszíjfeszítö csapágyat kellett cserélni,185000 a generátorcsapágyat cserélték ki. 190000-nél féktárcsa és betét csere, no meg egyszer kipufogódobot, semmi más.
Ide hordtam szervizbe
Mischl Autóház, Pécs 40000km-ig
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
a barátom Siófokon
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 226000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 900NG | Következő autója? | Saab 9-3SS |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
