A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 2.0 SE 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Svédületes

Szöveges ítélet

Elég sok autóm volt már. Toyotától a Renaultig, új is meg régi is. Ez az apámnál szabadult fel egy másik svéd megvásárlása miatt. Lecsaptam rá, mert ültem benne korábban. Ebben gyárilag szövet volt, az lett kicserélve börre, és jó ha 5 évesnek néz ki az autó. Csodálatos érzés. Beülsz és élvezed a benne töltött minden percet. Nem tudsz betelni vele. A váltó mint kés a vajban, de prcizen megvezetve. A kormány könnyed de visszajelzést is ad, a futómű sportos, de nem ráz, a 140ig suttogni lehet benne. Luxus minden porcikája, nem zörög, nem csörög, digiklima, rakás légzsák, tempomat, intelligens számítógép, egyéb finomságok. És mindehhez gyakorlatilag nincs értékvesztése, egyetlen hátránya a fogyasztás 9,5-10 liter fele város fel más (8l/100km 120-130 közt). Ha összeveted azzal, hogy mennyivel jobb mint egy 2,5-3 milliós új kisautó, ráadásul amennyivel többet eszik az semmi ahhoz képest, hogy a kis autón évente buksz 3-500.000 értékvesztésen egyértelműen ez a jobb vétel. Arról nem is beszélve, hogy inkább bizom 1400 kiló svédacélban, mint a mostani 4* csodákban.
A csomagtartója földön túli dimenziókban mászkál. Hónapokig bent volt a család legnagyobb böröndje, mert nem találtam olyan helyet ahol megcsináltatnám, és ez semmiben nem zavart, annyi hely volt még mellette (meg az alap squash és korcsolya felszerelések mellett).
Azért van negativ oldala is, ebben a 2 literes sima benzin motor van (136LE) és az nem túl erős, főleg 140 felett már nem robbanékony. Cserébe viszont 200.000 kmnél még nem volt hozzányúlva a motorhoz, nem eszi az olajat, elsőre hozza a zöldkártyát.
Illetve a stilusomhoz, stilusához jó lenne egy automata váltó, de majd a következő saabomban lesz.
Külön élmény benne, hogy a saab weboldalon és indexes forumon nagyon sok segítséget kap az ember.

Hibalista

- Semmi, de ez annak is köszönhető, hogy az elöző tulaj (apám) rendszeresen karbantartotta, és nem csak az elromlott dolgokat csináltatta meg, hanem megelöző karbantartást is végzett.

Ide hordtam szervizbe

SZIKI CAR, M3-as mellett. ZSenális, megbízható, SAabhoz képest olcsó, és nagyon jó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Clio Következő autója? SAAB SAAB SAAB
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s