A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 2.0 Turbo 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

SAABrina of Maptun

Szöveges ítélet

Szeretem, no. Mindennapi élvezetet okoz a vezetése és már-már addiktívvá váltam. Hogy miért is, lássuk:

Kényelmes (bőrülés, napfénytető, automata váltó), biztonságos (1400kg és SAAB), egyedi luxusautó, ennek megfelelő fogyasztással (*) és moderált szervízköltséggel. Hosszú úton is együtt lehet lenni, sokszor tettünk/teszünk már meg 6..900 km-t egy nap alatt, derékfájás vagy fáradtság nélkül. Nagyon bele lehet szeretni :-)
Viszonylag magas értékvesztés: újonnan 10,3m Ft, 6 évesen 3m, 11 évesen 1m. A tuning most már jóval többet ér, mint az autó. Tudom, nem vagyok normális...
Amíg lehet, megtartjuk (már több, mint 5 éve együtt gurulunk)
És jól lehet tuningolni ezeket a turbós motorokat (most kb. 310LE/400Nm, egyedi Maptun Stage5: 3´´-os kipufogórendszer versenykatalizátorral, Garrett T28BB turbó, 630cc injektorok, 3,5bar MAP szenzor, alu intercooler és a hozzávaló program). Autópályán szinte bárkit lenyomunk (trófeák még Stage1-el (225LE): V6 TDI Passat, 530D BMW, E320 Mercedes, Stage3-al (265LE): Passat W8, Lexus GS300, Stage5-tel már nem versenyzek, csak gyorsulok...). Hangja mint egy repülőé, mechanikus zajok és a kompresszorkerék süvítése, mennyei ;-) Már nem az eredeti finom stílusú autó, hanem egy régi stílusú kupéba oltott vaddisznó, hörög és helyet követel magának a gyorsítósávban
260e km van benne, csak beindítom és megy és megy és megy...
Egyéb módosítások: KONI sárga gátlószett, nagyon korrekt stabilitást ad a futóműnek.

* Fogyasztás: Stage3-al normális vezetési körülmények között a gyári fogyasztási adatokat hozza (országúton 7..8 l/100km, autópályán 9,5..10 l/100km) (sajnos ilyen ritkán fordul elő), de meg lehet vele etetni ennek a majdnem kétszeresét is :-( Na akkor nagyon megy

Hibalista

- Sok minden (nekem szerintem nem volt szerencsém, de figyelembe kell venni, hogy ezért a tudásért minden márka esetén meg kell fizetni):
- Vízpumpa (csapágyas lett)
- Hűtő (ereszteni kezdett) 50eFt
- Hengerfejezés 160eFt
- Vezérműlánc-csere (üzemszerű) 300e Ft
- Féktárcsa, betétek 100e Ft
- generátorjavítás 40eFt
- dugattyúgyűrű-csere, balansz és vezérműtengely csapágyok (205e km után is az eredeti méretet kellett belerakni!) kb. 100e Ft (most ez min. 300.000km-s koráig hibátlan lesz)
- első lengőkarok és szilentek 200e Ft
- klíma morog (már lassan 3 éve, de le van tojva) - fel kellett tölteni gázzal :-)
- Megevett már 2 akkumulátort is
- olajcsere szigorúan 10ezer kilóméterenként, 10W-60 Castrol RS, 5 liter, na az sem olcsó :-(

Ide hordtam szervizbe

Babella Zsolt: 30/449-6674

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 165000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Kadett Következő autója? Nissan Skyline GT-R (R35), SAAB 9-3SC Aero, esetleg Opel Vectra V6Turbo 5a
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s