A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 2.2TiD 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

SAAB?

Szöveges ítélet

Az autó formája mindig is tetszett, és a mai napig gyönyörködöm benne. Persze ez szubjektív, de ilyen "seggű" autó nincs még egy ezen a földön! De sajnos eljárt felette az idő! Sőt, már születéskor is korszerűtlen volt, mert az utolsó éveibe lépett Opel Vectra "A" padlólemezére épült. Ez meg is határozta az utastér méretét, ami legfőképpen a hátsó lábtérben, és széltében nagyon szűk. A tengelytáv rövid, nagyok a túlnyúlások, és a nyomtáv meglehetősen keskeny. A futómű csillapítása kemény, de szerintem ez az általam beépített lengéscsillapítóknak köszönhető. A kormányzás pontatlan! Nagyon erős a hajtási befolyás. Gyorsításkor, a kormánykereket tépi ki a kezeim közül. Előzéskor még aggasztóbb a helyzet. A féket nagy erővel kell taposni, ahhoz hogy az autó lassuljon. A váltó kemény, rövid utakon jár, és karcosan működik. Az áttételezés tökéletes, de hiányzik egy 6. sebességi fokozat. 130Km/h, 5. sebességfokozat 3000/perc. A motor teljesítménye (92KW/125Le, 280Nm/1500) a mai napig elég. Autópályán tartja a maximumot, és országúton sem para az előzés. Csak a hangszigetelést felejtették ki a gyárban! Nagyon idegesítő a motorzaj, emellett a futómű zaja is erősen jelen van. A jármű kényelme elől átlagos, hátul viszont igen szűkös. A hátsó lábtér elég kevés. Inkább gyerekeknek való. Az ülések megfelelőek, mind kényelemben, mind állíthatóságban. A könyöklő használhatatlan. Hátra 3 ember ne akarjon beülni. Kényelmi funkció a klíma, állófűtés és az elektromos ablakok. A klíma jól teszi a dolgát, de az utastér esőben, vagy télen erősen párásodik. A fűtés lassú, de legalább hatásos! Az álló fűtést még sosem próbáltam. A csomagtér hatalmas, ezidáig még soha nem sikerült megtöltenem. Összességében a mindennapokban még mindig jól lehet használni. A fogyasztás vegyesen 7,5l/100 Km, teljesen elfogadható. 11 évesen, majd 230e Km megtétele után korához képest túl jó állapotban van. A jármű fenntartása, mindenki számára teljesen átlagos, az alkatrész árak megfizethetők. Én sokszor kicserélek ki rajta olyan dolgokat, ami még "sokáig" elmenne, ezért nem is tervezem egyelőre a váltást. A felsorolt, "hibalista" leírásban az előző tual általi javíttatásokat is bele vettem.

Hibalista

- Semmi meglepetés, csak ütemezett javítások! Összes folyadék. Összes szűrő. Teljes fék felújítás. 4db lengéscsillapító. Kuplungszett. Vezérlés csere. Generátor felújíttatás. SID panel, ACC panel felújíttatása (Pixel hiba). Lengőkar silentek. Akkumulátor, Turbo felújíttatása, Önindító felújíttatása, Első kerékcsapágyak,

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javítom

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

SAAB-BOX

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s