Ótvaros GM
Szöveges ítélet
Vezetni jó volt, igazából ekkor szerettem bele a Saab-okba. Beleültem és minden ott volt, akár, ha rám öntötték volna. Hátul egyszer ültem benne, igazából 2 feln?tt, 2 gyermek-re van méretezve. Ha a megbízhatóságot nézzük, menni ment, sohasem hagyott ott. Ami kiábrándított: oltárira dagadt baloldali quadriceps enyhe térdporckorong sérvvel egy-egy Demszkíjgrádi dugó után, nyikorgó csomagtérajtó, kalaptartó, bedöglött ABS, kezembemaradt f?téskapcsológombok, szakadó kárpit, korrodáció, folyton valahol kilyukadó klímarendszer, lomha teljesítmény, amolyan öreguras. 5 éves kora és 180e futott km-hez képest széthullott rükverc (100e HUF). Azóta Saab OG 900-as autóm van, a két autó min?sítése: Ótvaros GM és egy min?ségi original 900, messze van a kett? egymástól, mint Makó Jeruzsálemtól. Az OG javára.
Hibalista
- rükverc, klíma, f?téskezel? gombok szétrohadtak(m?anyag) + mozgató mechanikájuk széthullott, vezet?oldali ülés baloldalát a vasmerevítés belülr?l kivágta, ABS, ja és rohadt a küszöb, rohadt a csomagtartó ajtó, rohadtak az ajtók alsó peremei.
Ide hordtam szervizbe
Uburnyák, Kecskemét
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Faragó Gyula, Ballószög
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Tipo | Következő autója? | Saab OG 900, Saab90 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
