A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 900 SE Turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Konzervatív-sportautó

Szöveges ítélet

Az első igazán komoly autóm, jelenleg is használom. 2 l-es, turbós, 185 LE-s. A 2. tulaja vagyok és szerencsémre az első tulaj-egy ügyvédi munkaközösség- is a gondját viselte. A 90.000 km-es szervíznél vettem át tőlük, ami mint tudjuk talán a legköltségesebb szervízek egyike. Nagyon csöndes, francia autókat megszégyenítően kényelmes és egyben sportos menettulajdonságú. Nagyon húz az autó, élvezet vezetni, a négy tárcsafék pedig tényleg kell rá. Gyári adat szerint 230 a vége amit valóban tud, talán egy kicsit többet is. Városban, télen klímával 10,5-11,5 között eszik- ami egy ekkora és ilyen teljesítményű kocsinál nagyon jónak számít. Tudtommal az 1,4-es Astrák is megesznek ennyit! 4 negatívumot tudok megjegyezni: Alkatrész drága hozzá (bár ritkán kell); gyenge a fényszórvilágítás ereje; viszonylagosan magas felépítése miatt, nagy sebességnél, hirtelen kormánymozdulatra könnyen beleng; valahogy közel esik a térdhez a műszerfal (180 cm-es vagyok); az amúgy is kicsi magasságú szélvédőn ami ráadásul nagyon hegyesszögben van döntve, nehéz az autó elé és fölé (lámpa) látás valamint a tolatás. Ellenben nagyon megbízható, komoly autó, sok extrával, nagy kényelemmel, óriási csomagtartóval, szépen szóló hifivel. És nem lopják!! Nem ez volt az álmaim autója, mielőtt kocsit venni indultam, de nem bántam meg. Ja! A sima 2 l-esek többet esznek (12-13 l) mint a turbós, és ráadásul gyengébben mennek!!

Hibalista

- Fékbetétek (első, hátsó): 20.000.-25.000.- között;
- Féktércsák (első, hátsó): 13.000.-18.000.- között;
- Első silentek: 64.000.- (!!!) (40.000.-ből is ki lehet hozni, későn tudtam meg :( );
- Aksi (125.000 km után !): 22.000.-28.000.- (75 Ah-s);
- Olajcsere (szigorúan 10.000 km-enként!!!), szűrők: 25.000.-;
- hátsó kipufogódob (BOSAL): 32.000.-
- középső kipufogódob (használt): 10.000.-15.000.- között;
- Egy-két belső izzó, illetve bolha.
- Ennyi.

Ide hordtam szervizbe

SAAB bontó és szervíz: X. Keresztúri út 86. (azt hiszem?!). Iszonyú rendes, hozzáértő fiatal szerelők, jutányos árakkal.
Csak jót tudok mondani róluk, mindenkinek ajánlom őket (nem csak Saab-osoknak!).

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Egy "jó barát". Bár soha ne vittem volna hozzá! A harmadik autóm volt amit nála szervízeltem, mire kiderült, hogy átvert az árakkal!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Lancer Következő autója? Eclipse,BMW520, Alfa GTV, A4,????
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s