A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 2.0i S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kifogtam, vagy télleg jó?!

Szöveges ítélet

Fiatal korom ellenére Saab tulajdonos lettem. Egy 16 éves Opel Vectrám volt 1.4-es(!!!) motorral, maga a lomhaság és megbízhatóság. Autóvásárlásnál kitört belőlem a luxus és a teljesítmény iránti vágy... Gondoltam ha lúd, legyen kövér, így Saab lett. Gondoltam legyen 900, a pénztárcámhoz mérten. 3 hónap nézegetés, járkálás után találtam rá a neten erre a gépre. (Borzalom állapotú 900ok vannak a piacon.) Megnéztük, már ott tartottam ha ez is csúnya nem veszek Saabot. Ez gyönyörű volt, egy középkorú házaspár jött a találkára, egyből szerelem a kocsival. Mondták, komolytalan ajánlatokból már van, mondjak valami biztatót. Tudni kell az autóról, hogy elöl és hátul 9-3 lökhárítók, a díszhűtőrács is 9-3, még a típusjelzés is ki van cserélve:-). Fekete, coupe, gyári 16" könnyűfém kerekek, téli, acélfelnin. Egy teljes köteg számlát, dokumentációt adtak hozzá, hogy mi volt benne kicserélve. Gyakorlatilag minden. (kuplunkszerkezet, motor vezérlés, lökésgátlók, stb...) Tehát 820ra mondam 740et, mondták jó, deal!
Azóta együtt járunk mindenhova. Szerethető autó, valószínűleg tényleg igaz, ha egyszer Saabod van, mindig az lesz.
Még biztosan sokáig nálam lesz, bár néha nézelődök a neten valami erősebb után, aztán kinézek az ablakon és elfelejtem a dolgot. Ha nem versenyautónak kell akkor bőven elég a 132LE. Előzni lehet vele biztonsággal, pályán lehet tartani kényelmes 150-et a csodálatos tempomattal. Utazni nagyon jó autó. Bár állandóan megtalálnak a tuning suzukik, meg hondás gyerekek, (biztosan a kerék meg a coupe miatt), van hogy felveszem a kesztyűt, és akkor feltúrja az aszfaltot. Néha meg kell kínálni... Viszont fogyasztásban nem olyan kábítos a dolog, város 12l, de inkább több ha dugó van. Országúton 9l. A csomagtartó hatalmas, sokszor rá kell venni magam, hogy pakoljam ki belőle a felesleges dolgokat, mert minden belefér. Ja, és bárhol szóba jön, hogy milyen autóval vagyok büszkén mondom, hogy Saab! Ez a köztudatban simán kuriózum a sok ford, suzuki, meg opel között. És a lányok is imádják...

Hibalista

- Tulajdonképp még hál´ istennek semmi, a kuplungpedál nyikorgott (kis zsírzás, Sziki úr megoldotta.)

Ide hordtam szervizbe

Olajcsere házilag történik, törés miatt voltam Szikinél, végtlelnül korrektek, kedvesek. - az elején fura is volt.:-)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 237000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Vectra 1.4Gl Következő autója? Saab 9-3 Sportsedan
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s