fapados légitársaság
Szöveges ítélet
Hát én egy 9000-esb?l ültem át, és az 2.3-as turbós volt, és imádtam. Szóval számítottam rá, hogy ez másmilyen lesz, de ekkora csalódást...
Jó, a kétliteres szívómotor nem egy er?m?, de legalább szép finoman jár. De ezen kívül? A váltó szörny?, a kuplunggal lehet vádlira gyúrni a dugóban, volt kapcsoló, ami a kezemben maradt. Ezeken mind túl is tehettem volna magam, ha amúgy jó lett volna vezetni. Sokáig próbáltam magamba szuggerálni azt a vezetési élményt, amit a mítosz sugallt, de hát nem. Szóval a saab repül? biztos jól repül, de ennek a kocsinak a futóm?ve, útfekvése - hmmm lehangoló volt. (Óriási volt a kontraszt, miután átültem az Accordba). Kanyarban sose tudtam mire számítsak, bár bizhattam a biztonságosnak mondott kasztniban. Hátul nem nagyon lehetett elférni, és négy utasnak, meg a sok vasnak már kevés volt a 130 lóer?.
Összefoglalva nem b?nrossz ez a kocsi, de egyértelm?, hogy a saab ezzel indult meg a lejt?n lefelé, és mindjárt egy jó nagyott lépett. Image még volt, stílusos m?szerfal, black panel, váltózáróslusszkulcs, satöbbi, de ez nem egy prémiumatuó! Sem a min?sége, sem a megbízhatósága, sem a kényelme, és különösen nem a vezetési élménye. Engem saab-hív?b?l ez a kocsi térített ki örökre.
Hibalista
- sebváltó már három évesen nem bírta a rükvercet. sok apróság.
Ide hordtam szervizbe
wallis
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
sziki car
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 9000 2.3t | Következő autója? | Honda Accord 2.0 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
