Érzelmi zsarolás
Szöveges ítélet
Gyerekkori álmom volt egy Saab a visszafogott elegáns lóerőbajnok, aztán ebből egy Opel dízel lett, ami még így is felüdülés volt a DTi Vectra után.
Többen mondták aki ezt a márkát választja a rabja marad.
Kényelmes ülések, és nagyon jó váltó, exkluzív megjelenés, vagy nem ismerték a márkát, vagy volt néhány jó, vagy irigy szavuk.
Eleinte csak a hangos motor, és néhány zörej zavart innen onnan.
Később jöttek a hibák lehetőleg autópályán és a folyamatos szervizelés és kiábrándulás. A levegővel kapcsolatos gondok rendszerint hosszú úton jelentkeztek, tegyük hozzá szakadt csővel is haza lehetett vele tántorogni.
Nagyon nem szereti a magyar utakat, állandó ellensége a gyári szilenteknek, amit csak műhelyben lehet pótolni, alkatrészként az egész lengőkart meg kell venni. A végére már tudtam mikor mit érzek szinte a legapróbb részletekig.
A kopó alkatrészeket nem is említem, talán a lerongyolódó váltógombot.
A gyári alkatrész drága, az utángyártott alkatrészek pedig általában nagyon rövid ideig bírták.
A végére egy zajos, zörgős, megbízhatatlan, de kétségkívül még mindig közönségsikert arató autótól váltam meg nehéz szívvel a ráköltött temérdek pénz ellenére.
Hibalista
- Intercooler cső kétszer is szétrepedt, másik levegőcső is elrepedt, eresztett a szervó rendszer, rendszeres szilent szakadások, motortartó bak, kiszakadt réscső, levegőszonda, SID panel, antenna
Ide hordtam szervizbe
SzikiJó, de drágaRáczOlcsóbb, de még mindig drága
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Saabbox
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Vectra DTi | Következő autója? | S80 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
