A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 900 SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eddigi legkedvesebb autóm

Szöveges ítélet

Az autó vásárlása el?tt már évek óta vágytam egy SAAB-ra, de tartottam t?le f?leg azért mert minden autószerel? megpróbált róla lebeszélni hivatkozva arra, hogy nem igen ismert márka Magyarországon, drága hozzá az alkatrész és a beszerzése sem egyszer?.Ennek azonban valóságtartalma eddigi tapasztalataim szerin nincs -a szükséges alkatrészek még vidékre is 2-3 napon belül rendelkezére álltak- de a szerel?k többsége fél az autótól mert egyszer?en nem ért hozzá, tehát mindenképpen szakm?hely (mely nem nyúlja le az embert) vagy hozzáért? autószerel? szükséges. Az én esetem jó példa arra, hogy alapvet? szabályok betartásával és egy jó szakemberrel kis összegb?l is fenntarthetó egy SAAB, persze ha nagy disznóság nem jön ki rajta. Nem kell azonnal minden gondját alkatrészcserével orvosolni csak ha már más lehet?ség nincs, sokszor egyszer? javítással ami pesze id?igényesebb (ehhez kell egy megszálott szerel? is) sokt spórolhatunk. Használtautó vétel esetén ajánlott a lehet? legalaposabb átnézetése az autónak. Amikor sikerült megbízható szakembert találnom, akkor vettem meg ezt az autót -el?tte sok jó állapotú SAAB-ot elszalasztottam-, tekintettel arra, hogy Olaszországból behozott autóról van szó illetve a ´96-os kiadás folytán apró, a korával járó gondok voltak (h?t?rendszer gumi csöveinek elöregedése, h?t?ventillátor kapcsoló cseréje, el. ablak mozgató szerkezetében lév? m?anyaggörg?, kipufogó -ami szerintem id? el?tt, gyorsan korrodálódik- ). A vételt követ?en persze cészer? minden lényeges dolgot (olaj-motor, szervó, fék; sz?r?k, ékszíj stb. lecserélni ha nem vagyunk teljesen képbe az autó múltjával ( a szervízkönyv önnmagában nem garancia). Olyan, hogy otthagyott volna még nem volt de kellemetlen helyzet amikor a nyári csúcsforgalomban felforr a h?t?folyadék (vent. kapcsoló), de ez bármilyen autóval el?fordulhat. Vannak olyan dolgok melyek egy "presztízsautónak" elkönyvelt géppel nehezen összeegyeztethet?k, például a kuplung eszméletlenül kemény, a fék is id?nként hasonló,a bels? kezel?szervek néha kipattannak a helyükb?l, a váltókar, vált?m? lehetne precízebb is (Passat után id? kelett míg hozzászoktam), a küszöb, csomagtartó, kipufogódob id? el?tt elkezd korrodálódni, optikailag nem szerencsés, hogy a SAAB embléma a napsütés-fagy köbetkeztében gyorsan megkopik-megrepedezik. A nagy önsúlya miatt a kiagyorsítások kezdetén kicsit mackósan viselkedik, pesze ez feláldozható a biztonság oltárán (csak a lökhárítók mögött elég masszív zártszelvény óv az ütközést?l), de ha lendületet kap akkor "repüni" is lehet vele. A végsebességét még nem próbáltam ki de a 190km/ó-t er?lködés nélkül tudja, fogyasztása 10 liter/100 km és teljesen mindegy, hogy tél van vagy nyár illetve autópályán vagyok vagy forgalmi dugóban. Az autó megjelenése szerintem nagyon egyedi, a kiszolgálószervek teljes mértékben a vezet? kényelmét szolgálják, a kidolgozás, összeszerelés, anyagok min?sége jó. Öszzességében elégedett vsgyok az autóval, megbízható,s?t mondhatom, hogy megszerettem.

Hibalista

- Kuplunszekezet nem emelt ki rendesen-megnyúlt a bowden,h?t?rendszer gumi cs?vezetékeinek 2 alkalommal való cseréje,termosztátcsere,kipufogó,el.ablak bels? m?ködtet?szerkezetében lév? m?anyaggörg? csere, h?t?ventillátor kapcsoló, h?t?folyadék h?érzékel? gombák(3 db) csere. Összesen 60.000-Ft.

Ide hordtam szervizbe

Gavlik József (Szeged)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Nincs de szükség esetén a Szikszai lenne.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Passat Következő autója? Egy másik de semmiképpen sem az utóbbi pár évben gyártott SAAB, vagy egy japán pl.:Honda Accord.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s