Bagira - a fekete állat, és a puha cica keveréke
Szöveges ítélet
Szeretem! Szerelem első látásra volt 94ben amikor az elsőt láttam!
Előtte a og900-t imádtam, és a mostanival beteljesült egy love sztori!!! Viszonyalg sok van eladó, nehéz jó állapotut találni, én 700e-ért vettem, áron alul, jó állapotban, de láttam kereskedőnél 999eért iszonyat lepukkantat! Szóval körültekintő választás után kell elvinni Ráczékhoz, vagy a Box-ba vagy mindkettőbe(!!!) és utána dönteni.
Felszereltséget illetően az SE a full extra, minden van benn CD-től a fűthető bőr ülésig! Sajnos a tetőablak ritka.
Az autó nagyon jó! iszonyatos ereje van. Városban sokat eszik, de az ilyet nem a fogyasztása miatt kell megvenni, hanem az élmény miatt.
Ennyi pénzért a legjobb választás. Ha tud rá áldozni az ember akkor sosem lesz rajta semmi sem rossz. Ha nem költ rá, akkor picit mindig lesz vele valami, de nem kardinális probléma, hanem vmi apróbb.
Nagy álmom vált valóra, minden percet élvezek az autóval!
Vettem bele maptun stage 2-t sport katalizátort. Higgyétek el, megéri! Ahogy egy márkatárs fogalmazott a kocsi teljesítményéről, ezzel rákot lehet gyógyítani.
Frissítés: 2010.
Érdekes, nekem sokkal kényelmesebbek az ülései, mint pl egy xc90ben, ami azért jóval nagyobb kocsi. E85-öt tankolva, a nyomás már 2000nél rendelkezésre áll, sokszor még ma is, 4év után is meglep néha, mekkorát tud gyorsulni. Még mindig nem bántam meg hogy megvettem, bár volt 1-2 nehéz pillanat, viszont semmi olyan hibája nem volt, ami mozgásban korlátozta volna. Összességében nagyon jó autó, mindig jó szívvel gondolok rá, bármikor bármeddig elmennék vele.
Hibalista
- Frissítve 2010.05.01. - Jó rég írtam. Legutóbbi bejegyzés óta sok minden kiderült, legfőképpen az, hogy ami túl szép hogy igaz legyen, az túl szép hogy igaz legyen... - A 2,3 as motor, amitől sokat vártam, és amire sokat kötöttem, nagy átverés volt. Gyanúsan csattogott alapjáraton a motor, kisebb utánajárás után kiderült, egy másik szervízből vett, csapágyas motort tettek be nekem. Káosz összeomlás. Csapágyas motor ki, eredeti motort vissza. 3 hónapot állt a kocsi, mire összejött a pénz, hogy az eredeti motort megcsináltassam. - Rácz mobil csapata csinálta, nagyon jó munkát végeztek, lassan 2 éve történt, olajat még mindig nem eszi a motor. - Fogyasztás terén állandó harcban állok a kocsival, egy lambdaszonda csere sokat dobott a helyzeten, de a frontvonalak télen 12,5 nyáron 11 liter körül merevednek meg. - Koni sárga állítható gátlókat kapott, nagyon jól dolgoznak, sokkal jobb az úttartása a kocsinak, és bp-en sem zavaró, egyáltalán nem kemény. - 262e km és még az eredeti turbo van benne, úgy, hogy 50e km óta maptun stage 1 ECU van benne. Nem rossz. Ez nagyban köszönhető annak, hogy 6-8e km ként cserélem az olajat. Legújabban télen mobil1 5w40 nyáron meg ha már elég meleg van 5w50, mivel ennek a hideg oldali viszkozitása nagyon magas, csak pár hónapot lehet használni, nyári melegben viszont kell is. - Körülbelül egy-másfél éve tudom azt mondani az autóról, hogy rendben van, tényleg minden pöpec rajta, és boldogan tudom használni. - - Frissítve: 2008.03.09. - Az elmult időszak nagyon tartalmas volt... Kiderült, hogy a szervízben cserélt lánc szétnyúlt, a fogaskerekek elkoptak. - Uh rászántam magam egy uj motorra. Na persze nem egy újra, használt svájci 9000-ből lett kiszedve, szétszedve, hfejezve, stb. Naja, 2.3 as motor :)))) - Még nem ültem benne, elvileg holnapután készül el. - Brutálnak ígérkezik! - Sokat tapasztaltam. Az első és legfontosabb: SCANTECH termékeket, mit a dögvészt és a pestist kerüljétek (görgők, gumi alkatrészek, vezérmű szett, ilyenek...) Iszonyatos bukás mind! Görgők kb 20e km-t bírtak, vezérlés szett 30ezret, lengőkar szilentek 10ekm-t bírtak... Ha szilent kell: Újvári Csaba, szereléssel, az első két lengőkar 30ezer forint, ez 6db szilentet jelent. Csak ajánlani tudom! - Gátlók: SACHS egy nagy kalap szar! Első gátlók kb semmit nem tartanak, patttog a kerék indulásnál, 15ekm után. - - Frissítve: 2007.06.26. - Az elmult egy évben 30000km-t mentem vele. Gondolkodás nélkül elindulnék vele bármerre, bármilyen messzire. Egyszer volt probléma, nem tudtam kivenni a kulcsot az indítóból, mert eltörött vmi műanyag pöcök...ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Racz mobil: Miután miden szervízt végig próbáltam, náluk megállapodtam 2 éve. Nagyon jó szakember gárdájuk van, pontosan dolgoznak és emberileg is a legnormálisabbak, tisztességesebbek.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saab Box: Vannak jó szakembereik, megbízhatóak, csak sajnos SCANTECHet forgalmaznak, ami viszont ócska... Sziki mester: Kiváló szakember, jó szervíz, nekem kicsit drága. Paulik úr: Mínusz pont nincs, így róla semmit nem tudok mondani.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 189000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 73000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | saab |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
