Az én kedvenc Gépmadaram
Szöveges ítélet
2004 elején sikerült szert tennem kedvenc Gépmadaramra (mert aki nem tudná, a Saab repül?ket is gyárt, vettünk is egy párat - már nem személyesen, ugye...) hosszas keresgélés után. El?ször (lévén új jogsi, jajmileszevlem) valami kisebb-beláthatóbbat kerestem, viszont semmit nem találtam értelmes áron automata váltóval (mert a manuális szerintem 19. századi megoldás, ha már egy autóban minden elektromos-szervós-mifenés, ne kelljen kézzel-lábbal mechanikus izéket bazgatni csak azért hogy menjen.)
Ígyhát eljutottam a Saabhoz, amibe persze azonnal sikerült beleszeretnem. A legkényelmesebb ülések, amit eddig autóban láttam, a méretéhez (és az automata váltóhoz) képest iszonyú teljesítmény (nincs rossz váltó csak kis motor, hát ez nem az.), remek felszereltség (ülésf?tés, télen a legjobb dolog ami történhet). Ez egy elegáns autó, nem felt?n?, ellenben kényelmes. És az a másfél tonna vas körülöttem is meglehet?sen megnyugtató a sok száguldozó ?rült között.
Megvenni nem oly drága (1,7 millióért vettem) de érdemes alaposan átnézetni - bár a sokat emlegetett típushibák közül nekem csak a 125.000 körül esedékes vezérm?lánc-csere volt meg - hogy ne kelljen egy kisebb vagyont rákölteni szervizre. Fogyasztani fogyaszt (jó étvágy jó egészség) de valamit valamiért.
Hibalista
- Kipufogódob-összeköt?cs? - 35.000
- vezérm?lánc-nagygenerál - 300.000
- olajpumpa komplett - 80.000
- fékbetét-csere elöl-hátul - 40.000
-
Ide hordtam szervizbe
Rácz Mobil Kft.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | csakis Saab |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
