2 ev alatt nem volt szervizkoltsegem
Szöveges ítélet
A fogyasztasat kiveve igazan nem tudok rosszat mondani rola, de azt is kordaban lehet tartani, ha odafigyel az ember. 2000-es fordulatnal peldaul 6,5 literre jott ki, de 200-as temponal szerintem 20liter korul. Sajnos tobb rossz tulajdonsagot nem igazan tudok irni, mert nalam jol szerepelt az auto. En nem is igazan akartam venni Saab-ot, mert a formaja nem tetszett. Egy baratom Saab javitasra specializalodott es o ajanlotta nekem. Egy masik baratom meg mar regota hasznalt Saab-ot es soha nem volt vele problemaja ezert dontottem ugy, hogy kiprobalom. Egesz eletemben mindig sikerult belenyulni a szemetbe. Gondoltam, most hatha szerencsem lesz. Mindenkeppen ugy voltam vele, hogy nem veszek draga autot, max.£300(Londonban laktam), mert en nem fogok ra kolteni egy fillert sem es barmi baja lesz, nem fogom javittatni, hanem odaadom egy hulladekgyujtonek. 2009ben vettem 2011ben adtam el. Ez ido alatt nem koltottem ra tobbet ra £20nal tobbet. Ebbe beletartozik a tisztitokeszlet, amivel a kocsit lemostam. Ugy vettem meg a kocsit, hogy a motor szervizlampa vilagitott, de a tulaj azt mondta, hogy mar evek ota vilagit. Nem akartam megvenni, de baratom azt, mondta, hogyha valami baja lesz egy even belul, akkor o fogja kifizetni nekem a vetelarat. Amikor beleultem, teljesem mas lett a velemenyem. Minden kezre esett, piszok kenyelmes volt az ules, az automata valto miatt az egyik kezem teljesen felszabadult es nagyon ment. Kulonfele autokkal mar sokszor megtettem az anglia magyarorszag utat, de ezzel valami elmeny volt az utazas. Az uleseknek koszonhetoen egyaltalan nem fajt a hatam, nagyon kenyelmes hosszu utra. Opel, WV egy tortura ez az ut. 2emberrel csomagokkal megpakolva kenyelmesen tartotta a 180as atlagtempot es nagyon stabil volt bar 245os gumik voltak alatta. En voltam a 4. tulajdonosa az autonak. Egyszer a kipufogonak a hangja durvan megnott. Felhivtam a havert, aki ajanlott egy nagy kalapacsot es ket hatarozott utest, ugyanis a felrakodott rozsdatol kelett megszabaditani a dobot. El is mult a hangja. Olajcsretol olajcsereig egy csepp olaj nem hianyzott, se viz. Telan az abs remekul mukodott bar amikor egy defektem volt es felraktam a mankokereket, az abs elment es a kontrollampa pirosan vilagitott. Miutan vissza lett rakva a kerek a lampa tobbe nem jelzett. Mindent egybevetve en hasznaltam a kocsit minden nap es nem kimeltem. Horgaszni mentem vele, padlogazzal vegigmentem nemetorszagon es a 2009es franciaorszagi nagy havazast is balesetmentesen vegigvezettem bar az koszonheto a teligumiknak. Igaz a formajaval a mai napig nem tudtam megbaratkozni, de jol szolgalt alattam. A fogyasztasa nem volt igazan alacsony, de egy 2000es motortol es automata valtotol raadasul eleg komoly menetteljesitmenytol ne varjunk el alacsony fogyasztast. Bar a fogyasztast ellensulyozta az, hogy magara az autora egy fillert nem kellett koltenem. Lepcsoshatu letere a csomagtarto hatalmas volt. 4embernek fejedelmi kenyelem volt az autoban.
Hibalista
- Belso vilagitas izzoja kiegett. Fenyszoro izzo kiegett. Kipufogonak megnott a hangja. Csomagtarto emelo hidraulikabol elment a nyomas. Motor ellenorzo szerviz lampa folyamatosan eg
Ide hordtam szervizbe
Magam javitottam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | H-100 | Következő autója? | 9-5 tdi kombi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
