Másfél tonna er?
Szöveges ítélet
Újpesten vettem 2000-ben, egy kis kereskedésben, ami azóta megsz?nt. Sajnos el?ttem egy ifjú titán vezette így nálam bukott ki a hajtókarcsapágy esete. Megérte a motorgenerál, utána nem ismertem rá. Csodálatos volt vezetni, f?leg Zsiguli után. Akkor fogadtam meg, hogy más márkát nem választok.
Már 1985-ben olyan extrák voltak benne szériában, amit a fritzek még csak ugattak! Az autó kiválóan m?ködött, de 2002-ben beszámították egy 9000-esbe, amir?l az Északi sárkány alias... c. cikkben lehet olvasni. Nagyon meg voltam vele elégedve. Szerintem akinek volt SAAB-ja nem is kell többet mondani. Akinek még nem, tanácsolom, vegyen egyet és megtudja milyen érzés.
A Sziki nagyon jó szervíz, udvariasak, el?zékenyek, igaz drága egy kicsit, de a Mester nagyon lelkiismeretes. Ezenkívül, ha jól tudom 8 hónapot tanult Svédben és hivatalos bizonyítványa van a gyártól!
Hibalista
- Üzemanyag szintjelz?:5000 Ft
- Hajtókar cspágyak, APC szelep==>teljes motorgenerál: 205 ezer Ft
Ide hordtam szervizbe
Sziki Car
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 178000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lada 1200 | Következő autója? | SAAB 9000 CDE 2.0 turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
