A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900 (1978-1994)

900 GLi 2.0 8v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

GranTurismo

Szöveges ítélet

´96-ban láttuk meg egy kereskedésben. Megtetszett, megnéztük, kipróbáltuk, hamarosan megvettük. Igencsak nagy lépés volt egy Dacia 1300-as után, melyet akkor már 15 éve birtokoltunk. A vásárláskor gyönyörű állapotban volt, semmi rozsda, tetőkárpit a helyén, a légkondi jó volt... Szerettük az öt személynek is kényelmes utastere, hatalmas csomagtere, kényelme, menetdinamikája, szépsége, egyénisége miatt. Hosszabb túrákat is megtettünk vele, az egész család befért csomagokkal együtt. Aztán az évek során állapota romlott (már 23 éves), de egyszer sem hagyott cserben minket. A műszakilag szükséges javításokat mindig elvégeztük, csak az esztétikai javításokra nem volt fedezet. :( Tél óta garázsban áll az injektor hibája miatt, illetve az első fékek szorulnak cserére, egy új, belsőhűtésű egységet szeretnénk felszerelni. E miatt viszont hátsó hidat is cserélni kell, így viszont valószínüleg egy bontott 900-as vásárlása mellett döntünk. Ha ki lesz karosszériázva, meg lesz csinálva, szeretném újra fényeztetni. Nagyon a szívünkhöz nőtt, ezért, illetve a youngtimeres feeling miatt nem szeretnénk megválni tőle.

Mióta ezeket a sorokat írtam, eltelt egy nyár. :) Azóta elbontottunk egy piros 2 ajtós 900-ast, és felét átépítettük a miénkbe. Kicseréltük a fékeket: belső hűtésű tárcsa került előre, a kézifék hátra költözött, emiatt az utastérben kisebb módosítások kellettek. (És persze a felnit is le kellett váltani, mert nem fértek el mögötte az új fékek, illetve más lett az osztókör.) Kicseréltük továbbá a belső kárpitokat, az üléseket, a kormánykereket, a generátort, a hátsó hidat, a rugótekercsekbe lufi került, illetve a karosszéria is be lett foltozva itt-ott. (Voltak meglepetések!) Mint utóbb kiderült, nem az injektor volt rossz, hanem a gyújtás, úgyhogy elosztófedelet, gyújtáskábeleket, és gyertyákat is cseréltünk. Ja, és új rádiót is tettem bele, meg hátra két hangszórót. Azóta még az eddiginél is jobban szeretjük.

Hibalista

- Féltengely gumiharang (Fiat Ducato, Golf I.)
- Fékbetétek (Lada, de kb 1000km alatt elkopik) :)
- Gömbfejek
- Vezérműlánc feszítő
- Főtengely csapágyak
- Kuplung főhenger rugó
- Gyújtáskapcsoló
- Kipufogó csere (Tűzoltókészülékből)
- Lámpa törlő
- Ülésfűtés
- Első fékszerkezet
- Légkondi kondenzátor
- Javítóívek
- Kuplung tárcsa
- Lengéscsillapító
-

Ide hordtam szervizbe

Nem hordtuk szerelőhöz, otthon javítottuk. Alkatrész bontóból vagy boltból. Egy bontásra szánt darabból lett rendbehozva

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1983
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Dacia1300 Következő autója? Nem készülnk más autót venni
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900 1978

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s