A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900 (1978-1994)

900 GLS Sedan 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Félholtan is megy.

Szöveges ítélet

Imádom, nem is tudom mi lenne velem, ha megszünne létezni, egy GM Saab900-as után ez egy félisten, a felsorolt alkatrészcserék nagy része a paranoiámnak köszönhet?, ha valami nem úgy fest, mintha most esett volna ki a gyárból akkor csere v. felújítás.
Mikor el?ször láttak ezzel Saab-bal a munkahelyi kollegáim, rákérdeztek: Te jársz azzal a harckocsival?
Több, mint 600e futott km, 23 év, 6db tulajdonos után vettem neki egy donortestvért, amib?l rengeteg alkatrészt átmentettünk (itt sokat spóroltunk). Épelméj? ember ne költött volna rá, de még mindig kenterbe veri a mai autók zömét, sem kényelemben, sem térben (másféléves kislányom egyik játszótere a csomagtartó), sem biztonságban (lásd www.folksam.com), sem extrák terén (úgy, hogy minden m?ködik benne, nem holmi olasz v. német szemfényvesztés), sem vezetési elményben nem találtam még egy ilyen gépet, talán egy 93-as évj. Saab900 convertible léphetne a helyébe. Konkrétan csak az els? fékeket és a váltót kellett volna rendbeszedni, de én tovább mentem... :)

Hibalista

- 650000 futott km után:
- autómata váltó cseréje manuálisra 110eHUf (1 év garanciával + egy kipróbált gyermekcip?ben járó 8v motorblokk újratömítve iker Solex karbikkal, ez utóbbi komletten felújítva garanciával, szívótorokkal 23e HUF (a régi már egy kissé melléokádta a benzint)
- tömítés: gyári készlet: 25e HUF
- motor ki és be szerelve, tömítve, váltóval összeépítve: 45e HUF
- vákumos el?gyújtó membránja (kb 50HUF)
- kopásból ered? apróságok: gömbcsuklók, lengéscsillapítók 2pár, összes fékbetét, összes féktárcsa, munkahengerek felújítva, összes fékcs?csere, els? rugók, kb.: 70e HUF, szerelési dij kb 30e HUF
- villamosság---
- önindíó felújítás 6e HUF
- generátor csapágyazás 4e HUF
- kismegszakítóról jeladós gyújtásra átszerelés 4e HUF
- lakatos munkák---
- kerékjárati ívek 2 pár: 20e HUF, munkadíj: 8e HUF
- fényezés---
- 11e HUF elemenként anyaggal, motorháztet? + 4 sárvéd?
-
-

Ide hordtam szervizbe

motor és villany: Bácsmobil, Kecskemét

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1983
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 650000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Saab 900s i Következő autója? Saab 900 t16 aero convertible
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900 1978

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s