Ezüst, jól rakodható villám
Szöveges ítélet
Külföldön vettem, ott is használtam, ill hazajárni. Hegynek föl völgynek le 200 (Autobahn:) ) Az elsö 16 szelepes 2 l-es APC turbo, ez lett késöbb az Aero.
A gyári kötényen felül nagy spoilere is volt, imádtam. Az elözö tulaj igen elhanyagolta, ezért sok apróságot meg kellet csinálni rajta. A "szakszerü" karbantartás következményeképpen 200as tempónál beállt a főtengelycsapágy. Egyszerüség kedvéért motorcsere. Késöbb behalt a váltó - a turbos Saabok gyenge pontja, nem birják a bődületes nyomatékot. Persze kiméletes vezetéseel tovább birja, de hát ki vezet egy T16 S-et kiméletesen?
Sokat mentem vele, nem akaródzott kiszállni. És mutassanak nekem egy sportkocsit, amivel költöztetést lehetne vállalni.
Elköltözés miatt meg kellet válnom töle. Nem akartam eladni, de egy kollégám 8 hónapig üldözött, végül elgyengültem és eladtam. Azóta is sajnálom.
Hibalista
- Légtömegmérö - amikor vettem már rossz volt
- Fékek
- Elektromos ez-az
- Tempomat
- Fötengelycsapágy - motorcsere kb 100 e Ft
- Váltó csere kb 100 e Ft
Ide hordtam szervizbe
Magam
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Rácz Mobil
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 183000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Saab |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
