Az én kicsikém
Szöveges ítélet
Kívülről sokaknak csúnya, nekem a motorháztető ívje tetszett meg benne, és hátulról is csodálatos volt a kocsi.
A fékek csodálatosak, az úttartása jó, nagyon erős a gyorsításban. A manuális váltók azok gyatrák. Az eredei váltója 3-as helyett 1-est akart váltani, a csere után meg 3-as helyett 5-ös be akart menni.
A gyenge pontja a gyujtás volt. Ezzel nagyon sokat kellett babrálni.
Vezetni egy élmény volt életem első kocsija volt és sok sok emlékem fűzött hozzá. Ha tehetném vissza vásárolnám....
Hibalista
- Szinte minden ennyi év alatt.
- Kormánymű, kormányszervó, váltó, motor ( eltömődött az olajszűrő ezért csere), tápszivattyú, ülésfűtés, fékmunkahenger
Ide hordtam szervizbe
Rácz Mobil Kft. , ők nagyon figyelmetlenek, ha nem állsz a szerelő mellett akkor lusta, és hanyag. De képesek kiszámlázni.
Pld: cseréltettem 4 tárcsa féket, komplett betét garnitúrával, majd 10 ezer km után közölték, hogy az első tárcsák kopottak és újra cserélni akarták. Egyébként még csak meg sem koptak.
Hengerfej tömítés helyett pasztát használnak, aztán friss csere után jól megpörgetik a motort, és így nem csoda ha újra folyik belőle az olaj, ami szerintük normális SAAB betegség.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 76000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | SAAB 9000 2.0 Turbo ( 1987 ) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
