A LEGJOBB.
Szöveges ítélet
1993 2.0 16v,
ABS, elektromos minden, full extra. Talan az utolso auto, amit hosszutavra gyartottak. Van benne anyag. Egy het alatt 3000 Km.-t vezettem vele kenyelemben es nyugalomban. Mai autokhoz kepest talan egy kicsit lomha es sokat fogyaszt, de meg igy is egy elmeny az utazas.
110 es 130 kozott otodikben erzi jol magat, csendes es meg tele van tartalekkal. Autopalyan konnyu az elozes. Hatalmas csomagtarto, igazi utazoauto. Tenyleg, imadni lehet, simogatni, becezgetni. Ora szerint 240000 Km-el csak bejaratos. Sajnalom, hogy mar nem gyartanak ilyen autokat.
Egyeniseg, kenyelem, megbizhatosag, biztonsag, tartossag...
Az Bentley-tol a Velorex-ig mindent vezettem mar, de nem sok autora cserelnem le. Biztos hihetetlennek tunik, de ha odafigyelsz a gumikra, a fordulatszamra es jo benzint tankolsz, akkor nagyon jol fog fogyasztani. 2000 kilometeren at vezettem 6,72 -es atlagofogyasztast!!! Egy tankolassal 1000 Km felett vezettem! Persze nem hajtottam agyon...
Viszont, ha`tolod neki`hegyek kozott, akkor akar 16 litert is megeszik. Az ulesek is kenyelmesek, nekem sikerult egy 7 oras kiados alvast produkalnom a kivalo SAAB ulesben.
Kar, hogy a mai Saab-okat marketing menedzserek es grafikusok tervezik. Probalj ki egy OG-t es egy ujabb Saab-ot!
Eg es Fold a kulonbseg.. Az OG javara...
Nagyszeru auto! Legenda.
Hibalista
- kiegett hatso feklampa izzo
Ide hordtam szervizbe
D&J
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
