A családi sportkocsi
Szöveges ítélet
Mikor kinőttük a bogarat – amit azért nem adtam el! – hasonlóan időtálló és klasszikus jószágot kerestem: más és újabb típus fel sem merült. Az OG 900 egyedi formáján kívül fontos volt, hogy biztonságos, kényelmes és sok jó kütyü eredetileg is benne volt: el.ablak,-tükör, kp.zár, napfénytető. Sajna klíma nekem nem került.
Azon kívül, hogy a gyerekülések miatt ötajtós kellett, mindenképpen turbóst szerettem volna, hogy a 145LE-vel apa is szórakozhasson.
Nem volt egyszerű ilyent jó színben találni. Végül amit leltem itt-ott fel kellett még javítgatni, de hála a Rácz Mobilnak hamar összeállt a dolog. Persze azóta is akadnak kisebb zavarok, de a hangulata, egyedisége mindenért kárpótol, - talán még a belvárosi relatív nagy fogyasztásért is…
Hibalista
- Amikor rátaláltam: hengerfej, olajpumpa, kp.zár, tetőkárpit
- Azóta: vízpumpa, termosztát, elektromos dolgok stb.
- Valamint rozsda elhárító harcok fényezéssel.
Ide hordtam szervizbe
Törőcsik Gábor - no meg Popovics Laci, Babella Zsolt, Rácz Mobil, BmS - mikor ki :)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 232000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | VW bogár 1970 | Következő autója? | SAAB 900 OG |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
