A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9000 (1984-1998)

9000 2.3 CSE Turbo 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Sznobok gyönyöre avagy a hiperszemét svéd csoda

Szöveges ítélet

Ez ember megfizet a sznobériájáért.

Szép volt (nekem legalábbis), elegáns, veritrendi, yuppie-knak csajozós, társadalmilag valóban meghatározó, és a 2.3-as turbóinjektoros motor (200LE) szinte a MiG-29 teljesítménykategóriájába emelte.

Full extrás volt, természetesen: automata, tempomat, anyámkínja, f?thet? b?r, minden elektromos, istennyila. Csillogott-villogott, belül is - az a bizonyos cockpit feeling valóban m?ködött -, kényelmes volt, biztonságos és igazi élményt jelentett közlekedni vele. Amíg ment.

Na, de nem ment. Ennyire aljas és értelmetlen autóval sosem találkoztam. Csak egy példa: a Hegyalja úton felfelé, csúcsforgalomban tisztességes járm? nem akad el. Hát ez megtette. Kint a tömeg ?rjöng, bent az idióta az öltönyében izzad, a trendi gép meg röhög a markába és pihen... És hogy miért? Mert elromlott egy szenzor. Valahol, valamilyen szenzor.

Anyádat. Tréler. Anyádat. Sziki. Anyádat (nem Szikinek!), az autónak. Estére kész lett. Harmadnap elromlott egy másik szenzor, és megint megállt. Anyádat. Tréler...

Drágán vettem, ámdeviszontellenben nagyon sokat költöttem rá. Amikor eladtam, Mekka felé fordulva imádkoztam és hálát adtam Mohamednek, amiért megszabadított a gonosztól.

Megfizettem a sznobériámért. Azóta Mercijeim voltak-vannak. És láss csodát, ezek valahogy nem állnak meg, hanem mennek és mennek és mennek...

Ennyit az emberi ostobaság, a divat és az én egykori Saab-om összefüggéseir?l. Soha többé Saab-ot, legfeljebb repül?ben.

Hibalista

- direktgyújtás-panel, feszültség szabályozó, kürt, h?t?ventillátor, klímaventillátor, annyira-high-tech-vmi-h-a-NASA-sem-tud-korszer?bbet, de nem érdemes sorolni, mert gyakorlatilag mindig minden elromlott benne.

Ide hordtam szervizbe

Sziki - remekül dolgozik, és gyorsan

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1992
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Scorpio 2.9 4x4 - százszor jobb volt, mint a Saab Következő autója? Mercedes E290 TD
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9000 1984

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s