Svéd Szégyen, avagy A rettegés foka
Szöveges ítélet
Igen, mégiscsak van egy jó tulajdonsága!
Valahogyan mégiscsak meg lehet szabadulni tőle a nélkül, hogy másoknak kárt okoznék.
A rossz az, hogy ez is elvileg egy JÁR-mű, ám a gyakorlatban inkább leáll, megáll, nemindul, etörik, leszakad, elszakad, kifolyik, felforr, kilyukad...azaz ÁLL-mű.
Ez a funkcióját be nem töltő eszköz talán egy drága, igen súlyos, ám kényelmes, de inmobilis esernyőnek definiálható, ám ennek használható formáit már ázsiában sok ezer éve kifejlesztették.
Tulajdonságait summázva egy útszéli ringyóra enged következtetni, miszerint totálisan megbízhatatlan, tele van minden nyavajával, csábítóan dekoratív, viszi a pénzt, bajt hoz az emberre és persze valójában nem tud semmit.
(Utóbbit nem saját tapasztalatból vettem, attól megóvott a jósorsom)
E rémség szériatartozéka lehetne a vontatókötél, a mobiltelefon, a BKV bérlet, - avagy egy második, de használható gépjármű, amellyel biztosan eljutunk A pontról a B pontra...
Alacsony vérnyomás és duzzadó bankkártya ellen ajánlott!
Leszámítva a nyolcvanas évek egyetlen esetét, soha nem kellett vontatni, vagy szállítani, ám ez az ipari csapás szerény négy év alatt behozott minden lemaradást...
A szóban forgó időzített bomba sorrendben a huszonnyolcadik autóm harminc év alatt, tehát nem lehet megvádolni azzal, hogy tapasztalat híján hoztam e leminősítő ítéletet, ráadásul nekem teljesen mindegy melyik gyártó neve van ráírva a kocsimra, én mindössze közlekedni szeretnék vele!
Autóim közül nem-egy meghaladta a húsz, egy Volkswagen bogár a harminc éves kort is, ezért nyilván volt valamennyinek ilyen-olyan betegsége, de sohasem éreztem azt a bizonytalanságot egyikben sem, mint ebben. Egy huszonegy éves volvo-val bejártam európát, és mindössze benzint töltöttem bele, és azt sem sokat...
Ezzel már az is teljesítmény, ha egy hónapig kisebb utakat megteszek a nélkül, hogy valami váratlan meghibásodás ne állna elő, miközben a meglévő hibalajstromnak sohasem lehet a végére jutni.
Hibalista
- Nem érdemes felsorolni egy ipari bűncselekmény hibáit, hiszen elegendő, ha megemlítem az egyetlen erényét, miszerint ez a szar is múlandó...
Ide hordtam szervizbe
Maradjon incognitoban a rendszeresen javító és karbantartó szerviz neve, mert egy rokonszenves csapat, kik korrekt, megfelelő munkát adtak!
Nem ők tehetnek róla, hogy a svédek emberi és ipari felsőbbrendűségi komlexusának végeredménye szánalmasabb Erich Honecker összes járműszörnyetegénél.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Szerelő 2
Sorrendben az első volt, minden ismeretem híját, ijedtségemet kihasználva, de csak egyetlen-egyszer...
(Használt, garancia nélküli 200 000 km futott tápszívattyú 46000-ért...)
az ő nevük asszem Sziki, de szerencsésen felejtem a rosszat.
Jól összeillenek a választott márkával...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 268000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Volkswagen | Következő autója? | Bármilyen mást, de JÁRMŰVET |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
