A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9000 (1984-1998)

9000 2,3 CSE TURBO 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

sportos elegáns különlegesség

Szöveges ítélet

jubileumi kiadás volt (´97), vaj bőrrel, fa (nem utánzat) berakással, fa-bőr kormánnyal. tágas, kényelmes (az ülések nemigen tartottak oldalirányban, - az aero-ban ahogy képeken nézem biztos nagyságrendekkel jobbak, - ...de szépek voltak). láncos (nincs drága vezérléscserére szükség), 200Le-s 4 hengeres turbós motor, erőben nem volt hiány, ehhez képest nagyon keveset evett. igen, leginkább a motorja miatt szerettem (persze a formája, mérete, igényessége is tetszett), 200Le, 140nél 3000es fordulat, és mindemellett 8l-es átlagfogyasztás, olajat pedig egy fél decit nem evett meg mialatt nálam volt. azt hiszem eléggé eltalált konstrukció. és ha 160nál odalépett neki az emberfia, nem kérdezett vissza, hogy "most mi vaaan?".
hogy valami negatívumot is mondjak: mikor megvettem, bedöglött az abs, elvittem egy nagy hírű autóvillamossági szerelőhöz (ismertem korábbról, csak jót tudok róla mondani), majdnem szó szerint elzavart, mondván, ritka autó, nincs hozzá alkatrész, neki pedig szaktudása a típushoz, és úgysem fizetem ki mire kianalizálja, megjavítja - de legalább őszinte volt. szóval ha komolyabb hibája van (...bár végül nem jártam utána, lehet h 1000 ft-os probléma volt), és vidéki az ember, biztosan nem egyszerű és olcsó javíttatni.
szép volt, erős volt, de meghirdettem. nem olcsón, az akkori kínálatban 250ezerrel a legdrágább fölé taksáltam (igaz, az akkori kínálatnál szerintem ért is annyival többet). nem akartam rajta keresni, de veszteni sem. gondoltam ha elviszik annyiért amennyiben nekem volt, akkor adom. vitték. 10 nap sem kellett. egy márkatárs vette meg, aki kimondottan ilyet keresett, és már vagy 1 éve. ilyennel is jött megnézni. elmondása szerint 500ezer!!! km-t futott az övé, komolyabb probléma nélkül. szóval aki nem csak egy használati tárgyat keres, hanem egy kissé különleges, szép, nagy, gyors, és ehhez képest mégis keveset fogyasztó járgányt, az nyugodtan vegyen ilyet! persze ne egy romhalmazt, hanem megkímélt állapotút! akkor biztosan nem éri csalódás!

Hibalista

- abs - nem javíttattam meg
- lengéscsillapító 1 pár előre 50ezer
- klíma elektromos relé 7500 (bontott)

Ide hordtam szervizbe

félig már haver lett, vagy 10 éve járok hozzá

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? alfa 164 3.0 V6 Következő autója? opel vectra
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9000 1984

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s