SAAB te: ´+"%=(#><#&"%+/"´!!!
Szöveges ítélet
Soha nem gondoltam volna, hogy egy kocsi érzelmileg ennyire nagy hatással legyen rám. Bár már több mint 5 év telt el azóta, hogy eladtam még mindíg olyan érzés kerít hatalmába amikor rá gondolok mint az éretségi vizsgámmal kapcsolatban. Szerencsére mindkettő a multé. Többször állt le se szó se beszéd bármikor, különösen szerette az elhagyatott vidéki utakat és a kieső részeket. Amikor először még botor módon az Autóklubbot hívtam ki a szerelő rámnézett lesajnáloan és közölte, hogy ő 30 év alatt sok lehetetlennek tűnő helyzetet oldott már meg de azok mind igazi autók voltak, ehhez inkább repülőgép szerelőt ajánlana. Az autómentőnek (ez nem vicc!!!) benne volt a számom a telefonjában. Egyetlen pozitívumot tudok a kocsival kapcsolatban megemlíteni a fűthető bőrülés lassan hűlt ki ezért hosszú téli estéken az autómentőkre várva csak másfél-két óra után kezdtem vacogni.
Hibalista
- Elromlott a fedélzeti computer, leégett a teljes elektromos vezetékrendszer, gömbcsuklók, a tárcsafékek teljes cseréje,
- a gyári riasztó többször is csődött mondott, autómata sebességváltó cseréje. Az árra szerencsére már nem emlékszem de többszörösen haladta meg a tűtőképességem (valamint a kocsi vételárátárát is).
Ide hordtam szervizbe
Sziki-Car Kft.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Polar Mobil
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Vitara | Következő autója? | Renault Clio |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
