A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9000 (1984-1998)

9000 2.3T CSE jubileum 224LE manuális váltó 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

rettenetes erő egy szivarszoba kényelmével

Szöveges ítélet

Kereskedő vagyok, a gépkocsit már eladtam, tehát amit itt írok, az nem rábeszélés vagy mese. Senkit nem szeretnék megvezetni, nem futok fölösleges köröket.
Egy nyugdíjas úrtól került hozzám csaknem negyedmillió kilométerrel, végig vezetett szervizkönyvvel. Ő volt a második tulajdonosa, előtte egy nagy bank prominens vezetője hajtotta szolgálati autóként. Megkaptam az összes gyári kulcsát, két garnitúra gumit lemez- és alufelnin. Körbemértük, minden elem gyári fényezésű volt, sehol egy ködölés vagy javítás!
Pár ezer kilométert mentem vele, aztán eladtam egy családapának. Ő két évig nyúzta hiba nélkül(!), majd beszámíttatta egy egyterűbe.
Jöjjenek a megdöbbentő tények, adatok: amikor megvettem, a computer 8,5 l-es átlagfogyasztást írt ki (a tulaj csak vidékre járt vele, folyamatos, hosszú utakra). Alattam egy hónap alatt felszökött 9,6-ra, de ott meg is állt! (ez már vegyes fogyasztás volt, város, vidék, pálya)
Gyorsulás: egyes adatok szerint 0-100 km/h-ra 6,8, érzésre olyan, mintha hátbarúgnának, úgy esnél a szakadékba. A vége valahol 230-nál van.
Szintén nem elhanyagolható: 0-100-0 cca. 9 mp., ebből következik, hogy fék is van alatta. A mai autók mellett sincs szégyenkeznivalója, sőt...
Az extrák a teljesség igénye nélkül: digitklíma, tempomat, ABS, 2 légzsák, CD-tár, memóriás, fűthető, háromszínű bőrülés ill. inkább fotel, bőr-fakormány, stb. stb.
Bolondbiztos futómű, finom működés, lehet vele andalogni vagy megőrülni, de nem az utóbbit hozza ki az emberből.
Vezetni hatalmas élmény, igazi terápia. X@n@x helyett ilyet mindenkinek.
Elfogult vagyok, és ez biztos ritka jó állapotú példány volt, de a mai napig visszasírom.

Hibalista

- Hozzám úgy került, hogy égett a check engine lámpa. Elvittem Érdre, egy nagyon szimpatikus, kommunikatív, segítőkész szerelőhöz, ld. alant. Szerintem mindenki tudja, ki ő. Diagnóziskor kiderült, a lambda-szonda fűtővezetéke okozza a galibát (ha jól emlékszem). A lambdát kivette, ez volt a probléma, bontott lambda be, minden OK lett.

Ide hordtam szervizbe

Popovics Laci bácsi = Povila Szerviz, Érd

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Ugyanezzel a gépkocsival jártam Szikiéknél, hál' Istennek semmi gond nem volt, csak állapotfelmérést kért a vevő. Úgy láttam, igen jól értenek hozzá ők is, van szemük és fülük a típushoz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 245000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Corolla Következő autója? V70
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9000 1984

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s