A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9000 (1984-1998)

9000 2.3 Turbo CSE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagysasszony

Szöveges ítélet

Lassan egy éve, hogy úgy gondoltam az 1.2-es Clio-m egyáltalán nem nekem való és interneten találtam meg ezt az autót. Elmentem megnézni, a tulajdonos mondta, hogy az első lökhárítón festékhibák vannak és a bal első csapágy búg és hogy az autónak ezeken kívül a világon semmi baja. Ezt megerősítve még a kocsi eddigi szerelője is megjelent, aki mellesleg úgy nézett ki, mint akit a kocsmából rángattak éppen ki. Próbakör után még akkor eldöntöttem, hogy megveszem 650.000-ért. Sosem volt turbós 200 lóerős autóm, de már a hazafelé úton éreztem, hogy nem húz annyira mint amire én számítottam, de úgy gondoltam ez az autó ennyit bír és kész. Aztán amikor eljött az idő, hogy kipróbáljam a végsebességét megdöbbenve tapasztaltam, hogy ez 160-nal is alig akar menni. Oké, helyi szervíz, átvizsgálás, valami mókolás 40.000 Ft. Elhozom, természetesen semmi nem változott, amíg egyszer rá nem fordultam az autópályára és elkezdett ugrálni a motor, check engine kontroll-lámpa és elszállt az ereje, bár indítható volt de egy traktor is simábban ketyegett. Úgy gondoltam nem bízom kis szervízekre a dolgot, trailerrel felvittem a Polár Mobil Kft.-hez mint tudjuk Közép-Eu legnívósabb Saab szervízébe, ahol 2 nap után közölték, hogy 500.000 Ft-ért javítható és más hibája nincs az autónak. Természetesen beintettem és elvittem mégis egy ismerős autószerelőmhöz, aki bár nem értett a típushoz de szépen megcsinálta 130.000-ért.Ugye Polár Mobil-ék szerint ezen kívül semmi baja... Már javult a helyzet a teljesítményt illetően, de még mindig nem volt az igazi. Visszavittem az első szerelőkhöz akik megállapították, 30.000-ért, hogy DI panelt kell cserélni. Vettem is egyet bontottan, amiről kiderült, hogy szar, vettem mégegyet Érden ami már jó volt, de kevés használat után már szörnyű volt a teljesítmény, mire mondtam a szerelőknek, hogy szerintem nem megy a turbó... jééé, tényleg- volt a reakció 40.000-ért. És végre, dübörgött újra a 200 ló,nem búg a csapágy, kész az autó, mindez egy hónap alatt zajlott le...szóval 2 napig jó volt az autó... Elektrónika bedöglött, TCS vezérlő elektronika meghalt... Érdre vittem a Saab Povila-hoz ahol megjavították ezt, kicserélték a középső és hátsó kipufogó dobot, a műszerfal világítást, az elektromos antennát és mindent megjavítottak A-Z-ig 140.000 Ft-ért DE 1 ÉV alatt. 2 hónapja használom újra, ebből egyet úgy jártam vele,mintha darabos lenne az üzemanyag. Saab Povila szerint légtömegszabályzó probléma aminek a cseréje kb 2 perc, de pár napot várni kell rá, amiből egy hónap lett. Elegem lett, hogy nem veszik fel a telefont és vissza sem hívnak, mérgemben meg sem álltam a Saab-Box-ig ahol kicserélték a szabályzót, de az autó ugyaúgy zakatolt. Mire az egyik szerelő nem hitt DI panelben, hiába cseréltem már ki, kíváncsiságból tett bele egy másikat 22.000-ért és megjavult egy pillanat alatt.

Az autó az elmúlt egy évben teljesen fel lett újítva, minden le lett ellenőrizve, minden cserélve ami csak megnyikkant, tökéletes műszaki állapotba került, kapott új akksit, a legjobb motorolajat és szűrőt és azóta gyönyörűen megy. Nemsokára le lesz festve, kap új nyári gumikat és ezzel végére ért a javítás. Mindennel együtt 450.000 Ft-ot költöttem rá, nem kókány-mókány szigetelő szalagos javítás volt. Belül kifogástalan állapotban van, az autómata gyönyörűen dolgozik, repedés nélküli bőr ülések...

...Ma már élmény vele közlekedni, bár törödést és odafigyelést igényel, nem a magyaroknak gyártották...

Hibalista

- bal első csapágycsere és a többi ellenőrzése 70.000
- kipufofó szelep kiégett 130.000
- DI panel csere és gyertyák 30.000
- Turbó beállt, csere 45.000
- Klímagáz feltötltés és tömítés 15.000
- TCS 140.000
- DI panel újra 22.000

Ide hordtam szervizbe

Saab Povila

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Saab-Box

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 168000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Clio 1.2 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9000 1984

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s