A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9000 (1984-1998)

9000 CS 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megtaláltam az igazit

Szöveges ítélet

Érdekesen kezdődött...
Elmúlt feleségemmel terveztünk valami jobb fajta autót vásárolni, mert igaz, hogy sokáig a BMW-hez vonzódtam, de hol a fogyasztás, hol a szakértelem hiánya, hol ez, hol az de mindig megkeserítette valami az autózásainkat.
Tervezgettük tehát a vásárlást, aztán a sorban a Saab-hoz érve a drágám kijelentette, hogy ilyet nem Saab...ad venni. Pont.
Aztán új feleségem lett...
Nézegettük tovább a romhalmazokat, egyre romhalmazabbakat, ahogy fogyott a kis pénzecskénk.
Megakadt a szemem egy lóerőn. 150. Jól hangzott. Pont egy hozzáértő mentős kollégával ücsörögtem együtt, és mutattam neki a150 lóerőt, a hozzá tartozó Saab-al. Természetesen, jól nevelten hozzá is tettem, hogy tudom, tudom...ilyet nem Saab..ad venni!
Azt mondta, miért nem!? Felső közép kategória!
Nincs lejáratva, mint a régi BMW-k. Nézzem meg kik használnak ilyet.
Szóval utána néztem. Tényleg felső közép kategória, nem lejáratott autó, erős és nagyjából minden benne van amit szerettünk volna hogy benne legyen.
Elhoztam 130.000 ft-ért.
Úgy nézhettem ki mint Alíz csoudaországban a hazafelé úton. Mondjuk dübörgött alatta az út de azt tudtam egyből, hogy gumi-probléma lesz. Azért kiszálltam, ránéztem és bólintottam a szögletesre kopott gumik láttán.
Nagyon ment! Volt már 745i-m, és 1.0 GTti-m tehát nagy meglepetést nem okozhat autó. Jelenleg tesztsofőrként dolgozom és ültem 650 lovasokban is, de a Saab-omnak semmi oka a szégyenkezésre! Este meló után átülve bele nincs olyan érzésem, bogy na egy romhalmazba ülök át. Inkább mintha haza érkeztem volna.
Ha odalépek, figyelem a sebesség fokozatot, bármilyen helyzetben megállja a helyét.
Imádom a diófa műszerfalat. Megszoktam az állandóan mást mutató hibajelzéseket, mert igaz ami igaz elektromosan nincs a toppon...
Motorikusan nagyon bejön. Ismerem már a hangját, tudom mikor mit kíván!
Ha nagyon megpakolom érzem hogy 110 el boldogan, szolgálatkészen elvisz bárhová, de 115 tel dörmögni kezd, és szól: ne csináááld ezt velem...3-4 mázsa még nekem is sok.
Megértjük egymást! Vigyázok rá, szeretem.
Ez a lelki része a kapcsolatunknak.

Hibalista

- Főtengely jeladó. 10.000 ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Vectra 1.8td Isuzu Következő autója? Saab
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9000 1984

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s