kilométerfaló svédacél
Szöveges ítélet
5 éve van nálunk az autó. Ez az els? autó, amit vettünk, kereskedésb?l 3.500.000 Ft-ért. Kiderült, hogy 100.000 km-rel több van benne, mint amennyit az óra mutat (157.000-et mutatott, amikor megvettük, most 275.000-et mutat). A sok km ellenére nem volt sok baj vele, de szervizigényes. Volt egy balesetem, belémjött egy busz 50-nel át a pirosán, hárman ültünk a kocsiban, senkinek semmi baja, a hátul ül?k alig éreztek valamit... Az autót megcsináltuk, azóta jó. Kényelmes, biztonságos, elegáns, visszafogott, szép (ez szubjektív). A motor 375.000 km után is tökéletes eltekintve egy ici-pici olajevést?l (3-4000 km-enként utána kell tölteni kicsit), halk, kulturált, finoman jár. A nagynyomású turbo isteni dolog, minden autóban kötelez? kellene, hogy legyen, mint a rendszám... Gyönyör?en gyorsul, finoman suhan az úton. Isteni autó.
Hibalista
- Vezérm?lánc (200.000), turbofelújítás (200.000), 16 szelept?ke (100.000), motorvezérl? egység (DI panel, 100.000), generátor (nem emlékszem), klíma kompresszor (80.000), kuplung (70.000), els? lámpa (90.000)
-
- Volt egy balesetem vele, gazdasági totálkárból lett visszahozva, az elejét tul.képpen kicserélték, ez 1.370.000 Ft volt, szerencsére fizetett a biztosító...
Ide hordtam szervizbe
Sziki Car, Bp, Soproni út 34 (az M3 kivezet?jénél)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 257000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | – | Következő autója? | SAAB 9000 vagy Jaguar XJ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
