Igazi vad-nagyvas!
Szöveges ítélet
Röviden a tapasztalataim:
Eddig az egyik legjobb autó, amim volt. Egy komoly hátránya van, a fogyasztás.
Az autó egy igazi vadállat. Hatalmas, tekintélyt parancsoló, és erős. Az egyém Griffin volt, tehát full-full. A korában ismert összes létező extrával. Rendeteg elektronikai cucc van benne, de semmi gondom nem volt vele. Mentem vele hosszú távon, és egyszerűen imádtam! Mintha csak otthon a fotelban ültem volna. Kényelem magas szinten. A motorjáról csak annyit, hogy gázpedál megrúgására meglódul, mint akit fenékbe rúgtak, bár igaz, 1-estől nem gyorsul igazán jól, csak a 2. sebesség után tér észhez, de akkor nagyon.
Remélem traffisok nem szemelnek ki, de 250-nél kiakadt az óra, és éreztem, hogy még menne, ha nem lenne szabályozva. Ha az a célom, nincs ellenfelem az úton (leszámítva persze az A8, S8, 740i, stb-ket) Egy dolog még eszembe jutott, ami sajna Saab betegség, hogy a tetőkárpit elindult lefelé.
Összegezve imádom az autót, nem vagyok hajlandó másba ülni, csak 9000-esbe, abból is csak a 2,3t-be. A gyári adat 147KW, de egy kis mahinálás után 159 Kw-ot nyom.
Hibalista
- Axiál csukló, lambda szonda, kormányösszekötő, légtömeg mérő
Ide hordtam szervizbe
Popovics László
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 320000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 33 | Következő autója? | Saab 9000 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
