Hétköznapi autó - városon kívül
Szöveges ítélet
Most egy 95-ös CSE kivitellel vigasztalódom (Lásd az előzőt: http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=49847), szintén automata váltós, bár tudom, hogy rövidesen kinyíródik a váltó, nem bírja a nyomatékot. Ezt bizony tudomásul kell venni ennél a típusnál. Bontottat nem érdemes tenni bele, mert max. 1 -2 évet bírnak, lévén, nagyjából azonos km van már mögöttük. Vagy lelkiismeretes felújítás vagy kézire kell cserélni.
Előny a hihetetlen csomagtér, bár a CDE-be is mindig elfértem.
A CSE közel sem nyújtja azt a kényelmet, mint a CDE kivitel. Teljesítményben is gyengébb papíron pár lóerővel, a gyakorlatban azonban nem érezni eltérést. Annál inkább a menetzajban.
Szóval jónak, jó ez is, de a CDE magasra tette a lécet.
És miért ismét Saab?
Mert már bizonyított. Számíthatók a fenntartási költségek. Tudom, hová, kihez kell fordulni, ha bármi gond van vele.
Végül is leszámítva a a borzalmas menetzajt mindent tud, amit elvárok egy autótól: biztonságos, nagy, kényelmes, gyors.
Természetesen szintén full extrás: bőr belső, memóriás motoros ülések, stb.
Hibalista
- Fűtésventillátor
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 9000 CDE | Következő autója? | Nem tudom, sajnos a GM-esekben már nem bízom, talán Lexus |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
