A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9000 (1984-1998)

9000 9000 2.0 t CSE 185 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns is, tank is

Szöveges ítélet

Egy éve vettem hirtelen felindulásból,alkalmi vételként egy kollégámtól,mert úgy éreztem,ki kell próbálnom az életben egyszer egy "igazi" autót is.Az ára szinte nevetségesnek t?nt állapota,futásteljesítménye,szolgáltatásai és presztizséhez képest,így szakszervízben történt állapotfelmérés után gyors döntés született:enyém lett!
Nos - azóta minden nap rég nem érzett öröm beülni újra és újra ebbe a csodálatos járgányba,szinte gyermeki örömmel élek meg minden hosszabb-rövidebb utat.Hihetetlenül kényelmes,robbanékony - ha kell,biztonság sugárzik bel?le és ad is.
Tudtam - mert el?z?leg utánaolvastam - hogy vannak "érzékeny" pontjai.Ezekb?l az egyik nyáron,a legnagyobb melegben,nyaralás közepén - szerencsére itthon a Balatonon - megtalált.Mégpedig a DI-panel vagy gyújtáspanel hagyott cserben és tette mozgásképtelenné az autót a nyaralónktól 1 kilométerre.Ilyet utoljára a Dáciámmal éltem át a 80-as évek vége felé.Nagyon nem örültem,és akkor még visszafogott vagyok.A javítás kb.2 percbe és a hibalistában leírt összegbe került - Budapesten.Azóta tudom,hogy hosszabb - külföldi - útra különösen nem ajánlatos DI-panel és AC-pumpa nélkül elindulni,amit némi letéti díj fejében tartalékalkatrészként a szervíz rendelkezésre bocsájt. Az egyéb javítani-cserélni valók a természetes elhasználódás,kopás következményei.

Következtetés:minden kiadással együtt ca.2 millió forintért van egy utánozhatatlan stílusú,minden ma elvárható kényelmi és biztonsági felszereltséggel bíró majdnem luxusautóm.

Hibalista

- szervócs? /20 ezer/
- gyújtáspanel/72 ezer + szállítás 15 ezer/
- következik:hátsó lengéscsillapítók /55-60 ezer/
- alsó motortartó bak /20-25 ezer/

Ide hordtam szervizbe

SAAB-Fazekas

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 136000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Nissan Primera 1.6 Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9000 1984

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s