A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9000 (1984-1998)

9000 CDE 2.0 turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az északi sárkány, alias az Ezüst Nyíl

Szöveges ítélet

Igaz, hogy sok kilométer volt benne megvételkor, de remek állapotban volt, végig megbízhatóan m?ködött, sosem hagyott cserben. A 2000-es LPT motor nyáron klímával kicsit gyengén húzott, de azért dinamikusan lehetett vele menni. Megbízható volt, kényelmes és biztonságos. Sajnos egy szlovák barom elaludt és hátulról belémhajtott. (álló, kivilágított kocsiba!) Totálkáros lett. Egyébként még mindig megvolna. Szerettem.
Most egy ´97-es 9000 CSE 2.3 Turbo van, automata és fullos. Aki lefikázta a SAAB-okat, annak tájékoztatásul közlöm, hogy nincs CSI változat. Az alábbiak léteznek: CD, CS, CDE, CSE. Máskor olyan autóról írjon, ami tényleg létezik és tényleg a tulajdonában volt. Kérdem én, miért garantálnak 400000 km-t gyárilag a motorra? Német autót sosem fogok venni, s?t SAAB-on kív?l mást sem. A következ? már 9-5-ös lesz, remélem. A Merci marha drága (a csillag miatt!), a SAAB fele annyiért tud annyit, mint a Merci és olcsóbb a fenntartása. Én csak tudom, már a harmadikat használom. És aki kötekedne: az els?t (egy 900 OG)beszámították az Ezüst Nyílba, különben attól sem váltam volna meg!

Hibalista

- klíma nyomásszabályozó szelep 250000-nél 10000 Ft
- hengerfej tömítés, termosztát, ékszíj és feszít? 278000-nél 136400 Ft
- 4 féktárcsa+fékbetétek 90000 Ft
- üzemanyagsz?r? homokos benzin miatt 2-szer 2X 30000 Ft (trailerezve, a sz?r? csak 6000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Sziki Car

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 209000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 900 Turbo Következő autója? SAAB 9000 CSE 2.3 Turbo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9000 1984

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s