Az északi sárkány, alias az Ezüst Nyíl
Szöveges ítélet
Igaz, hogy sok kilométer volt benne megvételkor, de remek állapotban volt, végig megbízhatóan m?ködött, sosem hagyott cserben. A 2000-es LPT motor nyáron klímával kicsit gyengén húzott, de azért dinamikusan lehetett vele menni. Megbízható volt, kényelmes és biztonságos. Sajnos egy szlovák barom elaludt és hátulról belémhajtott. (álló, kivilágított kocsiba!) Totálkáros lett. Egyébként még mindig megvolna. Szerettem.
Most egy ´97-es 9000 CSE 2.3 Turbo van, automata és fullos. Aki lefikázta a SAAB-okat, annak tájékoztatásul közlöm, hogy nincs CSI változat. Az alábbiak léteznek: CD, CS, CDE, CSE. Máskor olyan autóról írjon, ami tényleg létezik és tényleg a tulajdonában volt. Kérdem én, miért garantálnak 400000 km-t gyárilag a motorra? Német autót sosem fogok venni, s?t SAAB-on kív?l mást sem. A következ? már 9-5-ös lesz, remélem. A Merci marha drága (a csillag miatt!), a SAAB fele annyiért tud annyit, mint a Merci és olcsóbb a fenntartása. Én csak tudom, már a harmadikat használom. És aki kötekedne: az els?t (egy 900 OG)beszámították az Ezüst Nyílba, különben attól sem váltam volna meg!
Hibalista
- klíma nyomásszabályozó szelep 250000-nél 10000 Ft
- hengerfej tömítés, termosztát, ékszíj és feszít? 278000-nél 136400 Ft
- 4 féktárcsa+fékbetétek 90000 Ft
- üzemanyagsz?r? homokos benzin miatt 2-szer 2X 30000 Ft (trailerezve, a sz?r? csak 6000 Ft)
Ide hordtam szervizbe
Sziki Car
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 209000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 900 Turbo | Következő autója? | SAAB 9000 CSE 2.3 Turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
