Az álom elment
Szöveges ítélet
Hivatali autó volt. Hivatali idejének utolsó évében ültem bele, másfél évig dolgoztunk együtt. Elődöm a "simogatós" fajta gkv. volt, állandóan törölgette, fényezte, símogatta a kocsit. Ha lehet ilyet mondani még a kíválónál is kíválób állapotban vettem át 210.000 futott km-el. Gyakorlatilag csak arra kellett vigyáznom, hogy nehogy elrontsak rajta valamit. Nagyon kényelmes volt. Hátfájós vagyok már hosszú évtizedek óta, de ebben meg se éreztem napi 600 km-t. 24.000 km-t mentem vele másfél év alatt, kb. felét autópályán a többit városban. A cégnél csak egy ilyen kocsi volt, inkább Mercedesek voltak, de ha delegációba össze kellett állítani egy konvojt, és én aznap nem dolgoztam többen harcoltak érte, hogy ezt a kocsit kapják arra a napra. Erős volt ha kellett, de pár kötelező esettől eltekintve ezt nem használtam. Amikor le kellett adni - belülről - négyen is meg akarták venni + 3 alfőnök is, de a nagyfőnök nem engedte mert nehogy megvádolják összeférhetetlen dolog elkövetésével. Én valószínűleg nem vettem volna meg a 2.3-as benzin motor miatt de nagyon fájt amikor elvitték, holott a kocsi "életének" 90%-ban nem én jártam vele.
Hibalista
- Inexkapcsoló belső műanyag betét. Valami pici kis bizgenytyű, bevittem a szervízbe két óra múlva kiadták készen, ebből több mint egy óra a papírmunka volt.
Ide hordtam szervizbe
SAAB szervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 9000 | Következő autója? | Mercedes E 2,4 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
