A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-5 (1997-2009)

9-5 2.0 aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Visszafogott elegancia

Szöveges ítélet

Szerény elegancia. Nincs még lejáratva kopaszok, maffiózók és egyéb alpári népség által. Csodás formavilág. A beltér lenyűgöző, megnyugtató ívek, szép kidolgozás. Sehol semmi nem csörög, zörög. A pohártartó a kedvencem! A motorháztetőn lévő embléma nagyon cikin kopik, jobb lenne eleve festés nélkül gyártani.
Használtan megvenni nagyon jutányos a versenytárs mercikhez, bmw-khez, audikhoz képest. Az első 3 évben elveszti az ára 2/3át minimum. Mivel elég kis széria itton, nem nagyon van utángyártott alkatrész így talán a szervíz költségesebb.
4 év alatt 3x robbantam le vele menet közben: 1.aksizárlat délspanyol forróságban 2.termosztát elszállt egy 500km-es lengyel szakasz végén szintén guta melegben 3. DI panel forró nyárban megadta magát. - Hiába, svédországban ritka a 40 fok. A többit a rendszeres 10ezres szervízek a Szikinél mind megelőzték. A városi fogyasztás kicsit sok 13+ literrel, de országúton kárpótol. Ugyanakkor 200 km/óránál a nagymamám megjegyezte: milyen óvatosan, finoman vezetek:)
Nagyon csendes, szinte egy hangstúdió!

És végül: NEM LOPJÁK!!!

Hibalista

- kisebb szervíz 100e, kb minden második 10ezres karbantartás 200-250eFt. 140-170ezer km körül vezérműlánc gondok tipikusak, ennek javítása elég komoly tétel, 300-500eFt közt ha a kivett motornál mást is kicserélnek. Autómata váltó kiváló, csak olajat kell cserélni benne. Nálam a turbó 165ezer km-ig bírta, ennek javítása is korrekt kis summa. 4 év alatt megevett vagy 4-5 akksit, ennek ellenére mondom, hogy az elektronika megbízható benne. DI-gyújtáspanel 140ezer km körül adta meg magát egy meleg nyári napon. A termosztát 150 krörül, bár ennek javítási díja bagatel. Motortartó bakok gyöngék, könnyen törnek. Belső kárpit a végére több helyen eleresztett. Vészvillogó kapcsoló egyszer csak elreped egy nyomásra. Computer LCD panel több sorban kihagy, de semmi értelme cserélni mert 2 év múlva újra el fog romlani.

Ide hordtam szervizbe

Sziki-Car: fantasztikus, korrekt csapat! M3 kivezető, ömv kútnál a város felé tartó oldalon.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

eszembe sem jutott keresni

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 605 Következő autója? Toyota Prius, Audi A4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-5 1997 (2005)

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s