A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-5 (1997-2009)

9-5 2.0T SE AUT. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Turbós kényelem

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettük főnöki cégesautó volt, sokat költöttek rá, mi meg ár alatt vettük meg, eddig jól jártunk vele. Igaz csak második autó, mi 3-an a testvéreimmel, egyetemisták használjuk. 1 év alatt került bele 15 ezer km, szal nem hajtjuk túl. Az első turbó motoros autónk és jó érzés, amikor 1800-as fordulattól megint lök egyet az emberen. Elgondolkodtam, hogy ezentúl csak turbós autót kéne venni. Főleg városban használjuk, így nagyon kényelmes az automata váltóval, ki lehet törni a lámpánál is, de ilyenkor kapcsoljuk be a sport módot, akkor elpörgethetjük 6000-ig. Azért a kormányt fogni kell, mert a 150 ló és az elsőkerék-hajtásnak köszönhetően egy padlógáz megpróbálhatja kitépni a kezedből a kormányt. Ezzel az autóval már nem mernek annyira pofátlankodni, gyakrabban beengednek és letolni se akart még senki. Persze megeszik 12-13 litert, de 1600 kiló és húz rendesen.

Jól felszerelt bőrös, az egyetlen extra, ami városi emberként hiányzik, az a tolatóradar, anyám kombi mondeo-ján is van, nincs annál kényelmesebb, ha úgy parkolok, hogy hátra se kell nézni:-) A multikormánynak hála le se kell vennem a szemem az útról, ha zenéről van szó. Király a napfénytető is, bár új autóba nem vennék, csak ha panorámatetőt lehet. Húgit egyedül az erős bőrszag zavarja.

Hibalista

- -Előtte sok minden, nálunk:
- hátsó kipufogódob csere - 60 ezer
- első fékbetét és tárcsa - 50 ezer
- jobb első izzó - 2 ezer
- elakadásjelző gomb(eltört a műanyag kerete, beesett) - csak 4 ezer, ismerőstől
- -ami maradt: távirányító eleme lemerült(most pótkulcs távirányítójával); kőfelverődés miatt pici lyuk a bal első fényszórón üvegén(kicsit be is ázik); kiéget egy led a felső féklámpában

Ide hordtam szervizbe

Saab-Fazekas (Saab-Box) - Keresztúri út
Kicsi, de felkészült és megbízható helynek néz ki eddig

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 205000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Opel Omega Következő autója? Audi A6 2.7T
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-5 1997 (2005)

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s