Szeretettel ajánlom minden... ellenségemnek
Szöveges ítélet
A gép 2.3SE Turbo, 195LE. Kényelmes, rengeteg csiribiri, szell?ztetett b?rig bezárólag (a n?k szeretik, különösen ülésf?téssel együtt... komolyan). Mindent tud, ami kell, tán a rádió nem tud RDS-t, amúgy jó autó...nak nézett ki, eleinte. Ez volt kb 90,000 km-ig. Persze addig is nyelte a pénzt a szervíz, 100-150eFt alatt nehéz megúszni, és ezt 15ekm-enként el? kell adni. Persze a nagyobb szervizek 200eFt körül mozognak. Aztán leállt, elment a dirkt gyújtás, majd az automata váltó, végül egy olajcs? m?anyag (!) szorítóbilincse eltört, olaj ki, mintha a vízcsövön jönne, 500 méter után motor mehet a kukába (na nem, mert sikerült megcsináltatni, de pl. új f?tengely 600eFt, új motor 1,7misi lenne). Az meg csak hab a tortán, hogy a vezérm?lánc olyan vékony, mint egy Pajtás biciklin és 100-120ekm-nél gyárilag (!) cserélni kell minden feszít?vel együtt.
Az, hogy ledobja az ékszíjat, mert megáll a feszít? szériahiba miatt, már nem is említend?, mint az, hogy szegmenshibásak lesznek a computerek benne. Egy kb 3Ft-os fólianyák érintkezése szakad meg, na most ezért lehet kidobni 80-120eFt-t, vagy nézed, hogy nem látsz semmit.
Végül a h?t?maszk, amin "hivatalosan" is felhólyagosodik a krómozás, a SAAB emblémáról meg lekopik a felirat.
Szép?
Hibalista
- direct ignition 100,000
- ékszíjhajtás 35,000
- computer kijelz? 80,000
- klima kijelz? 120,000
- automata váltó 400,000
- motor 1,000,000
-
Ide hordtam szervizbe
Saab Polar Mobil márkaszervíz
IX. Könyves Kálmán krt
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Mazda Profi Bt.
XIII. Reitter Ferenc u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Passat v6 tiptronic | Következő autója? | Honda Legend 3.5 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
