Sportkocsi polgári kasztniban kis szépséghibákkal
Szöveges ítélet
Legf?bb rossz tulajdonsága a megbízhatatlansága, soha nem tudom, hogy éppen melyik pillanatban mi és miért hagyja el magát benne. Európai körútra már nem vállalkoznék vele.
Ma már csak városi kocsinak használom, igaz ekkor 15 litert megiszik, ami nem kevés, de mindenért kárpótol az a tudat, hogy a világ egyik legbiztonságosabb páncélszekrényében ülök, ezért nem foglalkozom az étvágyával. Valamit valamiért.
Jó tulajdonsága egyértelm?en a repül?s jelleg? m?szerfal és az ennek megfelel? menettulajdonságok. Egyszer?en nincs ellenfél az utakon és a piros lámpáknál. El?zni egy szempillantás alatt bármit meg lehet (biciklist?l kezdve az ún. "apucitólmegkaptamacsaládigolfotésazthiszemhogymárautóbanülök" jelleg? hülyegyerekekig) - kicsit uncsi így az élet, igaz Ferrarival még nem álltam le versenyezni - az olyan idióta dolog lenne! Meg aztán nem szeretném szegény tulajt kiábrándítani, hogy negyedannyi pénzért HASZNÁLHATÓ AUTÓT is vehetett volna. He-he-he
Hibalista
- gyújtásvezérl? panel, akksi kétszer, els? lámpák fényszórómosója folyton agonizál, intenzív gyorsításnál cirpegés a m?szerfal fel?l, bal els? ajtó csere (sérülés miatt) - /csak ez 400.000,-Ft/, fedélzeti szám.gép kijelz?je folyamatosan rakoncátlankodik, az olajcs? szétdurranása!!!-autópályalehajtón - szervó el - majdnem közelebbi ismertséget kötöttem az útszéli cserjéssel - Rémálom!!!
Ide hordtam szervizbe
V.I.P Mobil Kft. - Gy?r
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Volvo S 40 | Következő autója? | svéd, vagy német - a többi kalap sz..r |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
