MakrancoSAAB
Szöveges ítélet
Hol ez, hol az adja be az unalmast. Végül is komoly alkatrész igény a közel 100 ezer Km alatt nem volt. Talán mert messze elkerültem, a szakszervizeket, és inkább más szakemberekre bíztam. Vagy nekiestem magam. Rutinból használat közben rá lehet érezni hová nyúljon az ember. Kontakthiba volt eddig, a legtöbb probléma. Ez a kocsi, ha megy, akkor nagyon megy. Akár 1100 Km egy tankolással. Jó helyen van a belső sávban. Biztonságérzést nyújt, mert az is, az 1600 Kilójával. De ha megmakacsolja magát, akkor bele tudnék rúgni:)
Hibalista
- Elektronikai hibák, elképesztő mennyiségben. Élmény, ha a hibajelző elalszik. Csomagtér kábelköteg törése. Ezt garanciában nem cserélték, inkább összebarkácsolták, de, azóta legalább nincs vele gond. Szélvédő csak a márkakereskedőn (Polar) keresztül beszerezhető 140.000 ért. Ködlámpa üveg nincs. Komplett 55.000. Állítólag lámpaüveg sincs külön. Közép kijelző meghalt. Új 150.000. (Ügyes szakik megoldják azért 30.000-ből.) Motorháztetőn az embléma lekopott, röhejes 7.000 Ft. Vezérműnél fellazultak a csavarok. Féltengely szimmering csere alig 50.000 Km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Vip Car Győr, már nem foglalkoznak Saab-al, de jobb is.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Polar Mobil
Jó a kávé! Meg a menedzserszerű kiszolgálás. Csak azt nem tudják megmondani, mennyit fogok fizetni. Saccolni sem az erősségük. Egy olajcsere cirka ~30.000, aztán a számla 80.000 lett mégis. Kérdem mitől, válasz -hááááátt... Biztos a kb. 4 órás fotelkoptatástól, amíg várakoztam.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Musso | Következő autója? | Egyenlőre marad, -nem félek belepiszkálni. |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
