A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-5 (1997-2009)

9-5 2.3t Wagon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxusautó - titokban

Szöveges ítélet

Igazi nagy vas. A nyugalom szigete. Hiperkényelmes els? ülések, kézre esik minden. Nagy tempónál is stabilan fut, motor hangja autópályán alig hallatszik, inkább csak a szélzaj, meg a széles gumik (225/45 R 17) miatt a gördülési zaj. Gyárilag 185 lór?s volt, de 50.000-nél kapott svéd chiptuningot, amit nem bántam meg. Így lett 235 lóer? és 360 Nm. Ett?l kezdve se mentem vele gyorsabban, de el?zéskor nem volt ellenfél, kicsit jobban tekergette a kormányt a kezemben, ha nágy gázt adtam, és persze elkezde zabálni az els? gumikat. Ha 20.000-enként el?re megy a hátsó, hátra az els? egy-egy oldalon, akkor se bírnak többet 40.000-nél. Egy garnitúra új szett (gyári Pirelli Rosso bevált, olyat kapott mindig) nagyjából 200 rugó. az autónak két fontos gyári hibája van: a direkt gyújtás panelje a melegedést?l megadja magát, ilyenkor két dolog fordulhat el?. ha csak kicsit adja meg magát, akkor alig gázzal még lehet autózni sokat, de kerülni kell az emelked?ket, mert ahogy az ember elkezdi nyomni, a kocsi rángat, szóval egyb?l irány a szerviz. ha viszont egyb?l teljesen tönkre megy a panel, akkor se kép, se hang, autó meg se moccan. magyar import?r ismeri és elismeri a hibát, nekem gy?r mellett állt meg az M1-esen, azonnal hoztak a helyszínre alkatrészt, csere 3 perc, utána motor beröffen, és szalad megint. ha már nem garis az autó, akkor ez kábé 80 rugó. a másik típushiba a benzinpumpa, de ez nekem nem romlott el.
ett?l eltekintve gondmentes két évet töltöttük együtt. kényelmes, gyors, és a teljesítményhez képest nem is fogyaszt sokat. utastere, raktere nagy, elegáns, de hivalkodó autó. a bordó és a mogyoróbarna a legszebb szín, kár, hogy itthon szinte csak szürke, fekete vagy sötétkék van.

Hibalista

- direkt gyújtás panel, ami ismert gyári hiba

Ide hordtam szervizbe

polar mobil

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 9000 2.0t Következő autója? Subaru Outback
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-5 1997 (2005)

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s