Ismerd meg, és nem ájulsz el t?le...
Szöveges ítélet
Ott kezd?dik, hogy adósság fejébe vettem át. A bels? dizájntól már a kedvem is elment a vezetést?l, igaz izlések és pofonok... A kisautókban oly sokat kritizált anyagok itt is megtalálhatók(pl. kormányrúd borítás) Csak azok nem kerülnek 12millióba. Ezek után azt gondoltam, na majd a teljesítménye!!! A túrót! Lehet,hogy nem szabadott volna , a már akkor és azóta is meglév? autómmal.(peugeot 206 2.0 HDI)összehasonlítani. 1.Az ára kb. 3-szor annyi volt, de jó ha másfélszer olyan jól ment. 2. nem volt igazán halkabb se 120-ig, igaz 200-nál se volt igazán hangosabb mint 120-nál. 3. A meredek szélvéd?, és a magas m?szerfal miatt a hely is kisebbnek érz?dik elöl.A hibái pedig egyszerüen felháborítóak ennyi pénzért!!! Ez volt az els? autóm, amit?l mindig reszkettem ha beleültem, hogy mi baja lesz. Valami mindig volt is. Lehet benne feszíteni, és ha valaki nem ért az autókhoz az el is hiszi, hogy jó autód van és biztos "komoly" ember lehetsz.(pedig egyik sem igaz) Szóval a Peugeot maradt, a Saab-on pedig nagy nehezen túl adtam.
Hibalista
- Minden ami elektronika. Az ülésf?tést?l a motor vezérlésig valami mindig.
Ide hordtam szervizbe
Rácz
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 206 sw 2.0 HDI | Következő autója? | még a Peugeot van |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
