Gyerekkori álom
Szöveges ítélet
A 2.0 T után ez volt az álmom. Alkalmi vétel volt, nagyon megérte. Azóta sem bántam meg. Korrekt teljesítmény, jó szervizháttér, majdnem fullextrás felszereltség, kényelem. Sűrűn kell olajat cserélni (10.000 km) de nem vészes az ár és többszörösen megtérül. A kemény futómű miatt a belső alkatrészek némelyike nyüszög, de ezen lehet segíteni. SID panel kezdi a szokásos betegségeit (eltűnnek a pixelek), de ezen olcsó lehet segíteni. A szokásos problémák megvannak (DI panel, fojtószelepház) de ezekre számítottam és belekalkuláltam a költségekbe. A Harman Kardon hangrendszer egy álom. (az előzőbe is belepakoltam kemény 50e Ft-ért....megérte :) ) A hátsó kipufogódob kezd rohadni (ez csere lesz még az idén) de hát magyarországi az autó és a só megteszi a hatását. Az előző az olaszoktól lett behozva, annál nem rohadt a kipufogódob.. :) Utazni vele egy álom, és a teljesítményhez képest a fogyasztás nem számottevő. Szerencsére sikerült kifogni egy kézi váltósat, ami néha kényelmetlen a dugókba, de legalább nincs vele probléma. Összességében gyerekkorom óta egy ilyen autóra vágytam, és örülök neki, hogy sikerült hozzájutnom.
Hibalista
- Szellőzőmotor -25.000 (bontottan), a fojtószelepház alakulgat (135.000 volt, van tartalékban, de már tudják javítani a Szikinél, nem minden esetben kell cserélni és így jóval olcsóbb)
Ide hordtam szervizbe
Sziki-Car (www.szikcar.hu) Korrekt, megbízható, csak jókat tudok mondani róla (többek között ez is egy szempont volt hogy ismét SAAB mellett döntöttem)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 9.5 2.0T | Következő autója? | SAAB 9.5 AERO ;) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
