A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-5 (1997-2009)

9-5 3.0t V6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Griffinger

Szöveges ítélet

Az autó első tulaja japán igazgató volt.Napi használatban volt, kímélve volt használva.Polár Kft. volt szervízelve és részletes kimutatással (időszakos karbantartás és állapotfelmérés)igazolták az előéletét amikor 200e km után megvásároltam,azóta saját tulajdonban van 2007-től.Nálam nincsen napi használatban így a népitéleten a vezetett 60e km-ről szólnak.Mivel teljes karbantartás volt végezve így nem kellett sok mindenhez hozzányúlni de idővel voltak olyan hibajelenségek amiket el kellett végezni a kocsin.Motorbakot kellett cserélni az átvizsgálás során illetve javaslatra a kipufugót is cseréltem SAAB parts bontottra amit az aerok használnak.2010-ben volt egy benzinszivattyú csere de ez talán betudható az állandó használat miatt.Idővel a Harman Kardon hangszorók tönkrementek, mivel mindenki dicsérte én talán kiegészíteném audioberendezésről alkotott képet:papírmemrános, hiába topgyártó itt sporoltak a minőségi alkatrészekkel.Kicseréltem komolyabb koax hangszorókra(Sinus Live,MacAudio Super audio,Axton).Installálás után nem folytattam a fejlesztés mert tökéletes lett a hangzást, ezt hozzáértő hifiértők is alátámasztották.Fogyasztása városban ésszerű vezetés mellett 12 liter, tempóban:-) 14, autópályán 120-140 között 9 liter.A turbó bekapcsolásakor(pedálnyomás) az úgynevezett turbólyuk esetén sokat gondolkodott.Múlt évben beletettem egy K&N high-end levegőszürőt ami minimálisra csökkentette ezt és az üzemanyag fogyasztás is kedvezőbb lett.(~0,5-1 liter között lehet)
Kényelmi és biztonsági szempontokat az elöttemszólok már leírták.A Griffin felszereltség luxusra van kihegyezve, a futóműve kényelmes még ezeken az útakon is.

Hibalista

- -Benzinpumpa - -Riasztó(sok kisérletezés után egy amerikai saab oldalon találtam hogy a riasztópanelen lévő LI elem merült ki.A doboz szétszedése és az alkatrész cseréje után a probléma megoldodott.(Ha a doboz nem csavaros akkor csak roncsolással lehet eltávolítani a fedelét) -

Ide hordtam szervizbe

Polár(első tulajdonos)Saját szerelőm

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 66000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Laguna 1.9 dci Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-5 1997 (2005)

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s