A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-5 (1997-2009)

9-5 2,0T 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

bunkerérzés

Szöveges ítélet

Másfél éve használom a 9-5-öst.
2005-ös évjárat, 3,5m-ért vettem 85e km-el. Szerintem ezért az árért ez egy nagyon korrekt alternatíva. Nem különösebben drága a fenntartása sem, pedig volt már volvom, bmw-m. Közvetlenül előtte egy 520i-m volt(e39, 2002 170LE), amit elloptak. Na az tökéletes volt. Ezt azért vettem, mert úgy gondoltam, hogy elférünk benne és kényelmes, hatalmas csomagtartója van (négy szerelt kerék gond nélkül lefér a csomagtartóban!) és igényes a kivitelezése kívül-belül és talán nem lopják majd el. A fentiek közül elvárásaimnak egyedül a kényelem terén nem tett maximálisan eleget. 190cm-emmel a vezetőülést nem tudom kényelmesen beállítani. Nem lehet elég mélyre leengedni. A támla hátrébb döntésével pedig messze kerül a kormány, hiába húzom azt a lehető legközelebb. Viszont 185cm alatt szerintem nem kell kényelmesebb autó.

A motorja 2.0T. Kisnyomású 4hengeres benzines turbó 150LE. Nagyon jó alapmotor, de alapmotor. 2800 fordulat fölött szépen kigyorsít, a turbó miatt 140-180 között is gyorsul. 130-nál csak 2800-at forog a motor ezért viszonylag jó a fogyasztása és a hangja is. (Na persze nem hasonlítható a bmw 6hengereséhez..) autópálya 140 - 9L, 160 - 10L város 10-11L nyár-tél ill. annak függvényében mennyire nyomod neki. A zaj- és rezgés komfort nekem fontos. Évi max 15ezret járok, gazdaságtalan a dízel, én nem szeretem.

Igényes anyagok, ma is szép és különleges forma, biztonság és kényelem jellemzi. Horn bácsi is ebben ült és élte túl a balesetét, amikor egy ideig nyaktámasztóval járt, mint Mézga MZ/X Köbüki, megvan? Amúgy biztonságos, bunkerérzés van bent, 180-nál is magabiztos.

Ajánlani tudom, ha nem vagy magasabb 185cm-nél, azzal, hogy eggyel nagyobb motorral (illetve turbóval) vedd, ha igényleg a kompromisszummentes gyorsítási rugalmasságot és akkor egy tényleg harmonikus, hivalkodásmentes autót kapsz, 3-5 éves kora között között nagyon jó ár-érték arányért.




Hibalista

- kötelező szervíznél (100ezres) csak szokásos kopó alkatrészek olajok váltóolaj is szilentek 120e ft.

Ide hordtam szervizbe

Dektor Törökvész út

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 520i Következő autója? E350
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-5 1997 (2005)

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s