A ritka jó dízel.
Szöveges ítélet
Talán megveszem. Ismerős hajtotta, pontosabban nem agyon hajtotta hanem járt vele. Félhivatali autó, a cég vette de a használó fizeti a fenntartást, működést, javítást. Most kap majd másikat. Amikor SAAB-ról van szó, a legtöbb olvasó/író turbókról beszél, gyorsulásról, erőről, amolyan ki nem élt agresszivitásról. Ez nem az. Már eleve az, hogy a régi Opel 2,2-es dízel helyett, az akkor új, FIAT 1,9-es dízellel vete a gépet, hozzá a hatsebességes automata váltóval, determinálta a használat milyenségét. Olyan is lett. A futásteljesítmény majdnem 85%-a magyarország és németország közötti autópályákon történt meg. Öregurasan, bár a használó még csak 44 éves, már nem ökörködik a pályákon. Mentem vele párszor a jobb egyben mint utas, és vezettem is a kocsit. Már töb mint egy éve elhatároztam, hogy ha kap új kocsit megpróbálom megvenni. Most jött el az idő. Ilyen, új kocsira nincs elég pénzem, ez a 4 éves igaz, hogy már több mint 150.000-et futott de nekem azt hiszem meg fog felelni a következő 5-6 évben. Nagyon kényelmes. A teljesítménye a hazai utakra bőven elég. Ami fő, rendkívül kicsi a fenntartási költsége, ami valljuk be, nem SAAB sajátosság volt edig.
Hibalista
- A kopó, forgó, fogyó alkatrészek. A hátsó csomagtér zárat már kétszer cserélni kellett, egyszer feszegetés után, egyszer meg csak.,
Ide hordtam szervizbe
SAAB
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 154 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | majd meglátjuk 6 év múlva. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
