A RAGADOZÓ
Szöveges ítélet
A SAAB.Mindig id német autó párti voltam legfőképp bmw audi és vw.De ahogy egyre közeletem a kocsivételhez és a velem egyidősek is mindenki uu nekme bmwém lesz meg merci meg passat meg a6 és sorolhatnám tovább tehát kisebb városban élek nem messze budapesttől és az összes ismerősömenk ilyen autói vannak jó van egy két kivétel annyit még hozzátennék a német autók 2002 től 98 as évjárat között birtokolják az ismerőseim nincs közöttük 15 20 millios uj bmw meg stb.De mondju ka másik véglet az meg a japán han me német akkor japán hát nme tudom németből sok volt japáok meg hiegen hagynak.Valami oylan autót szerettem volna amiből nme áll minden sarkon egy de mégis luxus limuzin és megy mint a barom és van megjelenése.Az egyik ismerősöm javasolta a saabot megnéztem beleszerettem. 232LE biturbo olyan nyomatékkal leszakad a fejem ha megpadlózom.Tehát ott el is dölt minden kritériumomnak megfelelt megy mint a barom gyönyörű kivül belül bárhol megjelenhetek vele és ami a legfontosabb ugy lealázom vele az összes csúcskategoriás bmwt a nagy 530d meg hasonlókat ja a japánokról nme is beszélve hondaí meg ehheez hasonlók sőt még pályán egy régebbi még körlámpás subaru sem tudott bealázni jó mondjuk biztos sima wrx volt nem sti mert az elkent volna:).Az autóról csak szuperlativuszokban tudok beszélni.Nekem aero felszereltségem van 18as kerekekkelgyönyörű.Kjülseje egyszerű de még is elegáns belül full fekete bőr bőr kormány és váltogomb faberakás.Az autóba olyan beülni mintha egy vadászgépbe ülnél hát mondjuk ha bedörentem a kájhát ott elől és megpadlózom az érzés is kb olyan.a futóműve ahhoz képest amekkora monstrum nagyon jól tartja az uton lehet vele sportosan közlekedni és szépen uriasan is. csomagtartója hatalmas akár mi elfér benne.mondták sokan hogy belebukok a fentartásba hát nem tudom szerencsére nme lett igazuk de gyorsan le is kopogom.Fogyasztása hát td enni 16 17 litert is de ez full padlón meg tud 9 10 körül is gazdákja válogatja de ezért a telljesítményért amit kap az ember nagyon megéri.Pályán 200 as tempo zökkenő mentesen alig van hang at utastérben.Gondolkozom egy chipen 100 körül néztem a neten erős késztetést érzek hogy összekuporgassam a pénzt rá és megchipeltetem kb 270le környékén mozogna és olyan 450 körül lenne a nyomaték nem is merek belegondolni hogy ugy hogy menne ha ezzel a teljesítménnyel igy belepaszíroz az ülésbe.nagyon örülök hogy ezt vettem nem bántam nem olvadok bele a német luxus és a japán sport autók világába nagyon nagy feelingje van az autónak egyszóval imádom.
Hibalista
- nálam a kopó alkatrészeken kívül még semmi remélem ez így is marad.Kopó alkatrész:féktárcsa fékbetét szürők lett benne gyertya is cserélve olaj stb.
Ide hordtam szervizbe
magánszervizbe szalonról szó sem lehet.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 157000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | valami kemény turbós saab vagy 9-3 vagy 9-5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
