A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-3 (2002)

9-3 1.9 tid vector 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Saab-olcs!!

Szöveges ítélet

Az eszközt 3 éves korában vásároltam kb43000 km-el a begyében,egy vidéki használtautó kereskedésben. A mellette álló Volvo S60-al együtt nagyon megtetszett,végül Saabolcs nyert,mert az S60 bézs bőr belsővel volt(nem az én világom). Már a próbaúton kiderült,hogy a klíma gatya,de a kereskedő megnyugtatott hogy csak a gázt kell utántölteni és ezt Ő fizeti. Elmentem az Általa adott címre,majd jött a cumi: gáz megvan,kompresszor halott! Vissza a dílerhez,egyezkedés,2 nap szünet,eredmény: holland felujított,3 hónap gari(100e)Ő fizet.,Én belegondolva,hogy ha beüt a gebasz nincs kedvem Rotterdamba sétálni futottam még egy kört,magyarban vásárolt új, a különbözet az én saram. Amikor ez lezajlott, vette kezdetét a tényleges használat,persze csak a nagyszervíz után(olaj motor+váltó,vezérlés+vízpumpa,összes szűrő). Hivatásosként(sofőr,nem k.rvinyek!) bátran mondom,jó vezetni az autót! Semmi nagy hantába nem kezdek,miket előztem meg, mennyire keveset eszik,stb. Ami viszont tuti,döntően autópályás használat mellet, dinamikus,de nem kamikáze vezetési stílussal,kb 140-es(gps,nem óra szerinti)tempóval kényelmesen elmegy 6.5L-el.Szerintem ez dobri.. Nagyobb tempónál 170ig oké,de a fölött már kicsit libegős a kaszni,picit lehetne erősebba fék. De gondolom arra van az aero...Nyilván 150 ló,nem a világ,de a 6-gangos(meglepően gyors,ahoz képest,hogy egykuplungos)triptonic váltóval,igazi utazó autó. Mi ezt ki is használjuk,megjártuk már vele Olaszországot(2szer),Horvátot és Görögöt is. Összesen egy bibi volt az utak alatt,Görög felé,talán Makedónban indok nélkül elindult a riasztó!Szerencsére hosszú útra nem egy kulcsal indulok,így a pótkulcs előléptetésével megoldódott a gond. Később itthon a Rácz-Mobilnál(nagyon korrektek) megtörtént a csere. No,ez volt a napos oldal,nézzünk be az árnyékba is..
Kb az összes kültéri gumi és műanyag elem egy nagy fos,ja bocs NAGY FOS!! Először talán az első szélvédő felső élén jelentkezett,majd szép lassan mindenhol elkezdett porladni a gumi kéder(?),nem sokkal később a gps antenna burkolata lett kuka, majd a hátsó szélvédő körüli sem akart kimaradni a buliból!Én a téli szélvédő mosóra gyanakszom,mert gyanúsan abban a sávban kezdett bomlani,de vicces mert ugyanazt löttyintem az asszony Citroenjébe,annak meg semmi baja! Akkor mitől prémium a prémium? Hát nem az anyaghasználat miatt,az tuti. Legalább is,nem mindenhol.. A másik bánatom vele nem túl régi eredetű,kb fél éve halk nyöszörgés a műszerfalból.Bocs halk,de kib.szott idegesítő nyöszörgés!Most még elég a legolcsóbb javítási fokozat(hangosítok a zenén),de nem tudom mit hoz a jövő. Az alkatrész árakban nem Én leszek az etalon,mert ha nem muszáj soha,de soha nem veszek gyári alkatrészt,mindíg újat,de utángyártottat. De azt azért meg kell jegyeznem,hogy az Opel C vectra rokonság miatt sok és nem túl drága az alkatrész hozzá!
Bocs,ha kicsit bő lére engedtem,de ez 6év és 160.000.km élménye. Minusz amit kifelejtettem...

update 1: kezdődik a diesel bánat... szívó(nomen est omen)oldali szelepsorcsere,öröm az ürömben,hogy nem szivta be a motor 100e+munkadíj,cserében megszűnt a füstölés kigyorsításkor

update2:Elköszöntünk egymástól 190E közös km után,az első autóm volt amit még eladáskor is kedveltem.

Hibalista

- klímakompresszor-200000,vákumszelep-27000,bal első spirálrugó,stabilizátor 2db,gps antenna-34000(ez fájt)

Ide hordtam szervizbe

Gyerekkori barát,olcsó,megbízható!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Rácz Mobil

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 190000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Stilo Következő autója? Mondeo 1.6 ecoboost Titanium 2012
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-3 2002 (2002)

További ítéletek (61 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A Biztonságos. Nagy betűvel.

9-3 1.9 TID kombi - 2007
2012.01.10 65000   -

A Nagy Svéd Ellentmondás

9-3 1.8T - 2004
1999.11.30 60000   4,3

A gépsárkány

9-3 2.0T SE - 2002
2014.11.09 110000   -

A második szerelmem!

9-3 Linear 2.2 TIDS - 2003
1999.11.30 18000   -

A német Dekra megbízhatósági statisztika bejött

9-3 2.0T Vector - 2005
2019.09.18 210000   -

A svéd csoda

9-3 2,2 TDI - 2003
1999.11.30 100000   1,0

A svéd társ

9-3 1.9 TiDs - 2007
2015.08.24 20000   4,0

A szürke K@bbe

9-3 1.9 TIDS - 2005
2017.06.02 11000   -

A titkos BMW-vadász

9-3 2.8 aero - 2008
2009.12.30 22090   2,3

A tökéletes svéd...

9-3 1,9 TiD - 2007
2008.03.03 10000   5,0

Adrenalin

9-3 1,9 TIDS Vector - 2005
1999.11.30 40000   -

Aki egyszer egy Saab-ba beül...

9-3 Saab 9-3 SS 1.8t - 2004
1999.11.30 30000   -

Aki egyszer egy Saab-ba beül...

9-3 1,8t-ből lett 2.0 TS - 2004
1999.11.30 55000   4,0

Apám, ez nem igaz

9-3 2.0t - 2003
1999.11.30 80000   2,3

Az egyszerűen szép és jó autó.

9-3 2,2TD Vector - 2003
2010.09.13 7000   3,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s