A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-3 (2002)

9-3 SAAB 9.3 AERO 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Opel Vectra dupla áron

Szöveges ítélet

Ha valaki szeretne egy zörgő nyikorgó Opel Vectrát, dupla áron akkor ne habozzon, íme a SAAB 9.3 AERO!!
Az igazság az, hogy meszállott SAAB rajongó voltam, a nagy kedvenc a 9.5 AERO volt, csak hát 97 óta eltellt egy kis idő..
Döntöttem, nézzük az új dizájnt, az új technikát egy fekete 9.3 AERO személyében!
A dizájn kitűnő, tényleg jó, de az anyagok.. kopogós, zörgő csupa fekete vacak az egész, még az zenét is sikerült elrontani, pedig a 9.5-ben brutál jó volt. Itt? Sokol rádió, papír dobozból.. A hanghatást viszont pótolja a szellőztető ventillátor ütemes kerepelése.
Tényleg üljetek be egybe és nézzétek meg a kézifék ívét követő műanyag izét, ami az utas oldalon van. Na? Neketek is a kezetekben marad ez az 5 forintos gusztustalan, sorjás, fröccsöntött vacak? Szerintem az ilyet még Indiában a TATA gyárban is visszadobja a meo-s ember.
A sportülések tényleg jól néznek ki, csak egy baj van: 300 km után, leállt a teljes vérkeringésem nyaktól lefelé.
Na, hogy dícsérjem is: a fék kitűnő, a váltó is pontos (jobb mint az általam bálványozott 9.5-é mert az elég letye-lutya), a motor is szépen pörög, igaz 14 literrel. Na de itt be is fejezném a dicséretet.
A futómű elég jó lehet a Hungaroringen, de a városban dráma.. úgy éreztem magam mint a Stomp koncerten, tudod amikor mindegyik fazon éppen dobol, ver valamit ami a keze ügyében van. Szóval dráma, egyébként el is törtem a stabilizátor rudakat.. Jó jó kicsit nyomtam a gázt. De akkor is.
Szóval ne vegyetek 9.3-ast, akkor már inkább a vén 9.5 AERO.
De egy tény, ha ez így megy, akkor egy jó márka búcsúzik végleg a globalizáció hatására a GM rendezésében.
Jigget jártam örömömben, mint Bruce Willis valamelyik véres-atlétatrikós filmje végén, amikor elvitték.
Szegény svédek.. Marad az ABBA, az IKEA, meg a VOLVO by FORD

Hibalista

- AC pumpa ledobta a benzincsövet
- Eltört stabilizátor rudak
- Hangos szellőző ventillátor
- Tönkrement a nyomás érzékelő szelepsapka

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? 9.5 AERO Következő autója? VOLVO XC 90
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-3 2002 (2002)

További ítéletek (61 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s